Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 102528 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #520 el: 23 de Juliol de 2007, 15:39:20 pm »
que razon que tienes murciano sufrimos en la grada viendo al sabadell y sufrimos en la pista por aguantar un marcador jejeje si es que ser del sabadell es lo que tiene  :cheer
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #521 el: 23 de Juliol de 2007, 15:45:34 pm »
seguint amb el torneig en si, m'agradaria destacar el gol d'Almunia als 4 Gats, amb una sang freda espectacular, tocadeta. almunia crack  :xin-xin

Gràcies PIPO, el gol va ser normalet, em quedo amb la celebració...estava esperant marcar un gol només per fer la celebració... :laugh:
Doncs jo em quedo amb un gol del Navarro crec que va ser contra resistencia, després d'una molt bona passada, regateja al defensa i defineix davant porteria. Molt bon gol si senyor!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #522 el: 23 de Juliol de 2007, 15:49:25 pm »
seguint amb el torneig en si, m'agradaria destacar el gol d'Almunia als 4 Gats, amb una sang freda espectacular, tocadeta. almunia crack  :xin-xin

Gràcies PIPO, el gol va ser normalet, em quedo amb la celebració...estava esperant marcar un gol només per fer la celebració... :laugh:
Doncs jo em quedo amb un gol del Navarro crec que va ser contra resistencia, després d'una molt bona passada, regateja al defensa i defineix davant porteria. Molt bon gol si senyor!!!

si la celebracion tambien me gusto, ya que es la que hacia Albert Luque cuando estaba en el Depor xDD  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #523 el: 23 de Juliol de 2007, 15:50:12 pm »
seguint amb el torneig en si, m'agradaria destacar el gol d'Almunia als 4 Gats, amb una sang freda espectacular, tocadeta. almunia crack  :xin-xin

Gràcies PIPO, el gol va ser normalet, em quedo amb la celebració...estava esperant marcar un gol només per fer la celebració... :laugh:
Doncs jo em quedo amb un gol del Navarro crec que va ser contra resistencia, després d'una molt bona passada, regateja al defensa i defineix davant porteria. Molt bon gol si senyor!!!

si la celebracion tambien me gusto, ya que es la que hacia Albert Luque cuando estaba en el Depor xDD :xin-xin

 :ok  :yes:  :dance
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #524 el: 23 de Juliol de 2007, 16:28:33 pm »
seguint amb el torneig en si, m'agradaria destacar el gol d'Almunia als 4 Gats, amb una sang freda espectacular, tocadeta. almunia crack  :xin-xin

Gràcies PIPO, el gol va ser normalet, em quedo amb la celebració...estava esperant marcar un gol només per fer la celebració... :laugh:
Doncs jo em quedo amb un gol del Navarro crec que va ser contra resistencia, després d'una molt bona passada, regateja al defensa i defineix davant porteria. Molt bon gol si senyor!!!

Gràcies almunia, si que va ser un golàs, no sé ni com vaig fer allò de retallar al defensa, per cert qui era?  ;D salut!! i gran torneig!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Manelinho

  • Moderador
  • Secretari Tècnic
  • *********
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #525 el: 23 de Juliol de 2007, 17:15:35 pm »
Doncs bé, ja ha acabat el torneig. Després de setmanes (per no dir mesos) de molta feina buscant pistes on jugar, patrocinadors per no haver de pagar (o pagar el mínim possible), organitzar reunions, fer quadrar horaris de partits per intentar que tothom tingui per igual els mínims inconvenients i també haver d'aguantar queixes i reclamacions per part dels qui no entenen que si es fixen unes normes s'han de complir o es passa del tema i tots tan amics... després de tot això, ja s'ha acabat.

La veritat és que organitzar quelcom així és cada vegada un repte i a més jugar-hi, un alicient. És evident que hi ha hagut problemes, grans o petits i es vegin o no, sempre n'hi ha i és d'ells d'on més s'apren i el que més celebro de tot és veure com ara, passats els 'calentons' lògics d'un campionat, tothom s'està felicitant (a propis i contraris) pel paper que s'ha fet al torneig.

De nou: vull donar les gràcies, MOLTES GRÀCIES, a tothom qui ha aportat el seu granet de sorra en aquest Torneig InterPenyes C.E. Sabadell: patrocinadors, col·laboradors, jugadors i entrenadors, públic...: PERQUÈ TOTS SOM CAMPIONS :allloro :hurra

 :scut :clap :reverencia2 :clap2 :oooooo: :hurra :bandera
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #526 el: 23 de Juliol de 2007, 17:21:32 pm »
pero mes campions sou els que heu donat vida a aquest torneig anual i esteu a sobre d´ell any darrera d´any per que tot surtibe, sou uns cracks(sobre tot tu manel  :oooooo:  )
vaig dir-lo varias vegadas el troneig pero ho torno a dir aqui publicament es un campionat entre amics i encara que a la pista tots som rivals cuan tot acaba estem units pel mateix els amors a uns colors i a un escut  :scut :bandera  setmena darrera setmana ens juntem al camp per animar al nostre equip i aixo fa diferent el torneig, es tota una germanor d´amics casi familiars que en el fons ens estimem ins valorem per aixo tambe m´afegeixo a las felicitacions a tots els patrocinadors, col·laboradors, jugadors i entrenadors, públic....
una abraçada a tothom :oooooo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat josedv

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 783
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #527 el: 23 de Juliol de 2007, 21:47:27 pm »
Parlant de gols... tb vull destacar el q vaig fer als campions de mitja volea. El meu balanç al torneig és de 3 grogues i un golet. Així q per a una cosa maqueta q faig, l'única, l'he de destacar  :tongue3:

Doncs sí, vaig acabar al Taulí. Res greu, però sí molt molest. No sabia jo q les costelles donaven tant per c..... Em vaig asustar pel mareig i el cop a la boca i al final...

Jo crec q tot el q no es fa a mala fe és perdonable... D'aquesta manera resumeixo totes les polèmiques del torneig. Inclús aquelles q es van atrevir a posar en dubte el meu penal. Què té collons! Per això  :clap2 per a tots els q han fet autocrítica i han deixat les seves excuses. Felicitar als justos vencedors  :hurra i subratllar el q vam gaudir i totes les coses possitives q es van veure.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #528 el: 23 de Juliol de 2007, 23:04:30 pm »
Josedv provocador y liante, eres el Hristo Stoichkov de la aficion arlequinada.
Primer partido que juega y tuvo sus mas y sus menos con un jugador y con el portero y en los otros partidos targeta por partido...la comision del torneo está estudiando la posibilidad de sancionarte con no jugar el torneo del año que viene. :laugh:  :laugh:

Hablando en serio creo que jugaste muy bien en todos los partidos, ayudando tanto en defensa y subiendo también en ataque con bastante peligro...mejorate de las costillas y sino no pasa nada, sera por costillas... :visca
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #529 el: 25 de Juliol de 2007, 15:06:47 pm »
l'amic Iniesta ha escrit un comunicat que el podreu trobar a web de la Força Arlekinada.
www.lfasabadell.tk

Moltes Gràcies :reverencia2
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #530 el: 25 de Juliol de 2007, 15:19:14 pm »
l'amic Iniesta ha escrit un comunicat que el podreu trobar a web de la Força Arlekinada.
www.lfasabadell.tk

Moltes Gràcies :reverencia2
Erik el .tk este va muy mal y muy lento la otra direccion que teneis va mejor, pk no comprais un dominio .com o .es ? salen bastante baratos nosotros para el proyecto final de curso compremos un .com por 8 euros al año eso si, sin hosting :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #531 el: 25 de Juliol de 2007, 15:36:57 pm »
Iniesta, Felicidades por el comunicado, me parece perfecto, un 10 para ti :clap2 :clap2
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #532 el: 25 de Juliol de 2007, 15:41:09 pm »
Iniesta, Felicidades por el comunicado, me parece perfecto, un 10 para ti :clap2 :clap2

I un 0 para su corrector que no corrige llenç ni mica :tongue3: :tongue3:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #533 el: 25 de Juliol de 2007, 15:45:10 pm »
 :oooooo: :oooooo: molt bé pel comunicat Iniesta, tu si q t'has comportat com una persona adulta.  :xin-xin