Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103924 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #440 el: 22 de Juliol de 2007, 15:16:23 pm »
Si te lo reconoce pero no la enseña :'( tambien es cierto que una amarilla era exclusion de 2 minutos i yo vi una amarilla creo contra la força y no me fui del partido excluido 2min, creo que a los arbitros cuando se les comento lo del torneo se les tendria que haver dado el reglamento del torneo ya que para uno no se podia tirar uno al suelo a disputar un balon y para el otro si :(
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #441 el: 22 de Juliol de 2007, 15:16:43 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.
YO en cap moment vaig anar a per tu, vaig anar a per la bola, el que pasa eske vaig sortir amb els peus per endevan... i jajaja com vols k freni? tu as vist com relliska el parket????

buenuu es igual.

Osigui, que ara reconeixes que em vas tocar no? i al partit deies que no... un 10 per tu noi

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #442 el: 22 de Juliol de 2007, 15:18:04 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.
YO en cap moment vaig anar a per tu, vaig anar a per la bola, el que pasa eske vaig sortir amb els peus per endevan... i jajaja com vols k freni? tu as vist com relliska el parket????

buenuu es igual.

A mi tambien me entraron algun que otro portero con los pies por delante para kitarme el balon y yo creo que eso es falta por mucho que primero tokes el balon si despues te llevas el jugador es falta un portero no puede salir con los pies por delante :beer2

pedrinho eres un crack tio! :cheer
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #443 el: 22 de Juliol de 2007, 15:18:37 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.
YO en cap moment vaig anar a per tu, vaig anar a per la bola, el que pasa eske vaig sortir amb els peus per endevan... i jajaja com vols k freni? tu as vist com relliska el parket????

buenuu es igual.

Osigui, que ara reconeixes que em vas tocar no? i al partit deies que no... un 10 per tu noi

pedro no t'esforcis q quan no es volen reconeixer certes coses..... :consol. Deixeu millor el tema i l'any vinent ja veurem esperem q la organització prengui mesures dràstiques.

arlequinat_1990

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #444 el: 22 de Juliol de 2007, 15:19:28 pm »
aquell penal era clarisim jo soc arbitre i l' hages pitat i tageta groga per cert l' entrada que li van fer el pau al mitg del camp era vermella i el que el porter va ser epulsat ensembla que es penal

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #445 el: 22 de Juliol de 2007, 15:24:26 pm »
La veritat, és que crec que els àrbits van acudir al reglament massa tard.
En el partit inicial ja no es va complimentar el reglament i així va seguir durant tot el torneig.

L'any que ve no ho deixem tot al Manel i participem-hi tots en l'organització perquè tots podem fer d'aquest torneig, un que doni exemple. Crec que faríem bé l'any k ve de comentar-li a l'àrbitre abans del primer partit que es llegeixi el reglament.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #446 el: 22 de Juliol de 2007, 15:27:08 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.
YO en cap moment vaig anar a per tu, vaig anar a per la bola, el que pasa eske vaig sortir amb els peus per endevan... i jajaja com vols k freni? tu as vist com relliska el parket????

buenuu es igual.

Osigui, que ara reconeixes que em vas tocar no? i al partit deies que no... un 10 per tu noi
merci per el 10.
pero yo al partit en cap moment vaig dir que no tavia tocat.
I que et vaig tokar va ser lgic o si no com et vaig pendre la pilota?????.......

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #447 el: 22 de Juliol de 2007, 15:35:05 pm »
sincerament lo poc que vaig veure del torneig uns 4 - 5 partits vaig veure massa mala llet i entrades massa dures per ser un torneig de germanor entre arlequinats .. com vaig sentir de la boca de Dinares cap a un jugador de @.com "noi,que el dilluns s'ha d'anar a treballar eh ! " i te tota la raó, hi han hagut entrades totalment innecesaries .. espero que l'any que ve us ho preneu amb una mica mes de calma xD
pero bueno en definitiva es va veure un bon torneig, amb molta qualitat per part de molts jugadors participants.
Enhorabona a tots !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #448 el: 22 de Juliol de 2007, 15:35:25 pm »
A veure, jo no vaig ser-hi al torneig però si se q els arbitres son de la lliga de l'ajuntament, d'on en teoria s'havien de treure les normes. Una cosa està clara, si al reglament de les normes del torneig no sortia que dues grogues son una blava és perque s'havia tret... al reglament de la lliga de l'ajuntament si que ho posava... I és molt lleig felicitar a tothom menys als guanyadors, algo de bo farien per guanyar. Akí tots sou uns sants, ningú fa res, només akells que fins i tot han estat capaços de reconeixer algun error son els dolents. Em sembla de mal perdre de veritat. Hi ha gent que juga dur, si, això passa a tots els llocs. Però això no vol dir que es faci amb mala intenció i més quan la majoria de vegades treuen la bola netament... No podeu demanar a ningú que jugui a mig gas només pq el torneig és amistós o que posi bona cara per jugar... No tots som iguals... Amb tanta crítica i tan mal perdre i tanta tonteria el que aconseguiu és que als que no hi hem estat se'ns treguin les ganes de participar-hi un altre any i si l'organitzador del torneig té ganes d'organitzar-lo. A mi se m'haurien tret ja les ganes al veure que des d'abans de començar el torneig l'ambient s'ha anat calentant diariament akí al forum amb pikes entre participants i entre gent que volia participar i no complia els rekisits... Una pena de veritat, des de la distància em sembla tot una pena...

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5733
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #449 el: 22 de Juliol de 2007, 15:37:00 pm »
sincerament lo poc que vaig veure del torneig uns 4 - 5 partits vaig veure massa mala llet i entrades massa dures per ser un torneig de germanor entre arlequinats .. com vaig sentir de la boca de Dinares cap a un jugador de @.com "noi,que el dilluns s'ha d'anar a treballar eh ! " i te tota la raó, hi han hagut entrades totalment innecesaries .. espero que l'any que ve us ho preneu amb una mica mes de calma xD
pero bueno en definitiva es va veure un bon torneig, amb molta qualitat per part de molts jugadors participants.
Enhorabona a tots !
Osti que això ho digui el Dinarès deu ni dó. Juer com repartia el tio! :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #450 el: 22 de Juliol de 2007, 15:40:33 pm »
Jo, nois, us convido a anar "matant" el tema de les entrades, tanganes, mals rollos i tal... el torneig ja s'ha acabat, els fets fets estan i ara ja no es poden fer res...

Ara tots tindrà la consciencia a l'alçada dels fets provocats i el cos a l'alçada de les hosties rebudes... Ara es temps de descansar i disfrutar del  :scut

si creua que s´ha de matar el tema posat tu la norma i no calentis mes el asunto cudi no potser que diguis aixo i despres treguis el tema de las targetes groges i blavas  ;)  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #451 el: 22 de Juliol de 2007, 15:42:07 pm »
Tots els partits van començar amb tranquilitat, però a mesura k avançaven els partits, els nervis i les tensions augmentaven i aquestes són les responsables del frecs a frecs i sinò que em digui qui sigui en quin partit no hi ha hagut cap frec a frec entre un o altre jugador.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #452 el: 22 de Juliol de 2007, 15:45:47 pm »
apart de las tensions, el cansament i la fatiga.

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #453 el: 22 de Juliol de 2007, 15:49:40 pm »
apart de las tensions, el cansament i la fatiga.

Cert amic ;). En l'últim partit de cada equip  si no m'equivoco estavem sense aigua...
...ja s'havia acabat... i no podíem més :blink
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #454 el: 22 de Juliol de 2007, 15:50:42 pm »
Crec que això del partit entre ESQUADRA - LA FORÇA ja ho podem donar per tancat. Perque? dons perque el porter nostre algunes vegades si que va entrar bruscament però el que no li podeu criticar és el que ell fa quan té la pilota als peus. Està prohibit que un porter faci bicicletes?? No; dons deixem el tema ja.
També us dic que el porter que vau tenir a davan és un dels millors porters de la lliga de l'ajuntament i que ell a vist de tot en molts anys que porta jugan, i segurament l'any vinent estarà jugan a un equip de la federació i serà molt més reconegut.

Pares de l'esquadra arlequinada..... UN sol pare nomès hi havia, d'un jugador i en cap moment va faltar-li el respecte a ningu.

Així dons que hi hagi pau entre tots i ens veiem a la propera edició!


Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #455 el: 22 de Juliol de 2007, 15:51:32 pm »
Insertar Cita 
Cita de: Guardameta en Avui a les 15:45:47
apart de las tensions, el cansament i la fatiga.


Cert amic . En l'últim partit de cada equip  si no m'equivoco estavem sense aigua...
...ja s'havia acabat... i no podíem més   


la veritat eske es el primer cop que jugo un torneig aixi
avia jugat algun altre torneig de 12 horas pero sempre amb algun altre porter a al recamara aixi que no peta tant.
Pero avui em fa mal tot el glutis(no malpenseu ¬¬) els isquios i els quadriceps i sobretot las ingleesss j****.....


Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #456 el: 22 de Juliol de 2007, 15:53:16 pm »
la veritat eske es el primer cop que jugo un torneig aixi
avia jugat algun altre torneig de 12 horas pero sempre amb algun altre porter a al recamara aixi que no peta tant.
Pero avui em fa mal tot el glutis(no malpenseu ¬¬) els isquios i els quadriceps i sobretot las ingleesss j****.....


a mi si solo fuera eso... pk asta para andar me cuesta  xD ahora lo bien ke me lo paseeee :cheer
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #457 el: 22 de Juliol de 2007, 16:01:11 pm »
Crec que això del partit entre ESQUADRA - LA FORÇA ja ho podem donar per tancat. Perque? dons perque el porter nostre algunes vegades si que va entrar bruscament però el que no li podeu criticar és el que ell fa quan té la pilota als peus. Està prohibit que un porter faci bicicletes?? No; dons deixem el tema ja.
També us dic que el porter que vau tenir a davan és un dels millors porters de la lliga de l'ajuntament i que ell a vist de tot en molts anys que porta jugan, i segurament l'any vinent estarà jugan a un equip de la federació i serà molt més reconegut.

Pares de l'esquadra arlequinada..... UN sol pare nomès hi havia, d'un jugador i en cap moment va faltar-li el respecte a ningu.

Així dons que hi hagi pau entre tots i ens veiem a la propera edició!


Salut! :beer2
merci capitaaaa... pero lu del any que beee ya saps el que.
jaja despres de 4 anys al ajuntament, em retirooooooo xdxd
buenu ya parlarem

arlequinat_1990

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #458 el: 22 de Juliol de 2007, 16:02:33 pm »
com que et retiras que no aniras a fer les probes per entrar el club Natacio Sabadell

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #459 el: 22 de Juliol de 2007, 16:04:03 pm »
com que et retiras que no aniras a fer les probes per entrar el club Natacio Sabadell
suposu, pero despres dun any que e stat sempre lesionat.. i no o ce tinc que parlaro a casa, suposu que si que i nire doncs elg arces al final am convensut. Pero no em vec prou bo per jugar a una lliga FEDERADA.
buenu ya es vora, tu i yo ya parlarem dilluns.