Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103245 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #20 el: 06 de Juliol de 2007, 19:38:55 pm »
ok manel aclarado no lo habia leido bien merci :xin-xin
visca el sabadell

Desconnectat DaniSabadell

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 3
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #21 el: 06 de Juliol de 2007, 20:11:02 pm »
Bueno, hem sembla molt correcte el que dius penso, pero nosaltres no vam jugar l'any passat perquè en teoria se'ns va trucar però no agafavem el teléfon. Tan lluny que és la Penya per no trobar mai a ningú. També afegiré que en el meu equip només hi ha un company que encara jugui a futbol en un amater, la resta (som aproximadament 10) tenim cadascun un historial esportiu diferent, però ja ens agradaria poder practicar espot semi-profesionalment. I sí és clar el motiu de la norma, que només puguin jugar socis, el que no veig clar és el motiu de que només puguin jugar socis.

A mi em sembla més macu convidar a tota la gent que pugui que excloure a uns quants. I respecte el que deien de convidar jugadors del primer equip o d'on sigui, per part meva els acolliria amb els braços oberts. A vere si al final fem fora a uns que volen guanyar per intentar guanyar nosaltres. Clar, que és més fàcil veure els defectes de la resta que els nostres.

Finalment, tindrem en compte el consell que molt amablement ens ha donat el senyor manelinho de crear tornejos propis. El que si us diré és que tothom seria ben rebut: jugadors bons, dolents, cracks, grans o petits.

gràcies,

Daniel

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #22 el: 06 de Juliol de 2007, 20:22:47 pm »
sigo kreiendo ke un no socio por ekipo seria lo suyo ya ke algunos ekipos les falta a gente y si es cierto ay gente por todos lados ke keire jugar pero no es lo mismo jugar con el ke compartes grada ke con un conocido de vista o ni eso. Remplantear la norma porque creo que es un poco injusta para los que han estado en casi todos los partidos y son socios de una peña con la que comparten grada, vuelvo a repetir que un no socio o un  socio del año pasado por equipo no seria ningun problema :borratxo
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #23 el: 06 de Juliol de 2007, 20:26:14 pm »
aqui el problema manel sera que,alguns tindran problemes per trobar gent de menys de 70 anys a la seva penya,i d'altres el problema sera trobar els suficients socis de la penya que tambe ho siguin del club per poder presentar equip

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #24 el: 06 de Juliol de 2007, 21:04:23 pm »
Finalment, tindrem en compte el consell que molt amablement ens ha donat el senyor manelinho de crear tornejos propis. El que si us diré és que tothom seria ben rebut: jugadors bons, dolents, cracks, grans o petits.

Doncs mira, així hi haurà més d'un torneig arlequinat!

Costa molt organitzar un torneig (i no parlo només de diners), per tant trobo just que la organització prengui les mesures que consideri adients per a que el torneig que organitza estigui a l'alçada del que volen aconseguir, i aquest no és cap més objectiu que el de que passem un dia divertit amb amics i coneguts i de pas fer esport.


Trobo lògica la mesura de que siguem socis del CE Sabadell, ja que si fossin els de la penya tal o pascual,  per exemple La Força Arlekinada, demà podria inscriure a la penya als meus coneguts:

-Sergi Camprubí, del Llorençà, 3era regional, 30 gols.
-David Rodríguez del 'B', 2ona regional.
-Nico Horna, de l'Andalucía, 2ona regional (ascens a 1era).
-Pinyol, del Sabadell Nord, 1era regional.
-Armengol del Peralada, Tercera divisió.
-'Chapi' Ferrer (ex-Barça).
-Carles Busquets Barroso (ex-Barça).
I jo mateix, per xutar les faltes quan anessim 5-0.  :tongue3:

Amb aquest equip guanyariem els partits 9 o 10-0 i seriem els més golejadors, els mínims golejats i el que vulguessim, però em pregunto jo:

Els dels altres equips, 'disfrutarien' del nostre joc?
Els socis del CE Sabadell, no se sentirien enganyats?
L'organitzador se sentiria orgullòs del seu torneig?
Els de la penya, se sentirien representats?

Per això, crec que és una norma bastant acertada, encara que perjudiqui a algú.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5729
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #25 el: 06 de Juliol de 2007, 21:07:44 pm »
Prefereixo unicament al Birrero jajajaja! :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat DaniSabadell

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 3
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #26 el: 06 de Juliol de 2007, 21:20:23 pm »
No faré cap més intervenció en aquest tema per no fer-me pesat perque ja conec les opinions de tothom i seria repetitiu.
En referencia als comentaris de l'equip que es podria fer alguna penya, a mi m'és igual, nosaltres portariem els mateixos i només un juga a 2a regional (a vere si al final no pot jugar al torneig gent que jugui a futbol). I a més, ens encantaria fer un partit amb els teus col·legues, perque segur que ens ho passariem de cojons. De totes maneres casi casi hem sembla un complit que tothom digui que podria portar gent molt bona, aixó vol dir que estem molt ben valorats, gràcies.

Tan sols afegir que crec que hauriem de reflexionar sobre per que ens sembla be aquesta norma a alguns. Alguns si que voldran jugar només amb coneguts, però segurament darrera d'alguns altres hi ha que així tindran més opcions de guanyar un torneig que d'altra manera s'endurien uns altres.

Gràcies i fins aviat,

Daniel

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #27 el: 06 de Juliol de 2007, 22:04:43 pm »
Jo només dic que què deu ser el que fa que una penya un any kedi la última de carrer i a l'altre any guanyi el torneig? ;)

Recordo que la intenció d'aquest torneig des del primer any era que fos un torneig on hi participessin els membres de les penyes però com això és impossible per molts motius es va obrir als socis i simpàtitzants del sabadell, però com a alguna penya els has donat la ma i t'han agafat el braç doncs per això suposo que la penya organitzadora ha hagut de prendre akesta decisió que la trobo molt correcta.

Ara a l'estiu es fan molts tornejos i si una penya vol guanyar un torneig jugant amb el torreromeu que es buski un altre torneig. Aquest torneig és per a gent que sent el sabadell al cor i molta gent que ha participat en akest torneig en edicions anteriors ha vingut per altres motius (sobretot per buscar-se la glòria). M'enrecordo q fa 2 anys una penya va demanar de portar 2 ekips(sense donar més detalls, i els altres pensant que havien fet 2 ekips pq eren molta gent) i es veu que el que van fer va ser portar un ekipet de fora. Akestes persones no van entendre el veritable esperit del torneig i fins i tot van buscar brega amb algun que altre participant d'altres ekips.

Torno a repetir-ho: Trobo molt encertada akesta norma tot i que conec a gent que si q ve al camp cada setmana, q si que sent el sabadell, però que com no son socis no podran jugar. Però la culpa de q no juguin no serà de la penya organitzadora que ha fet la norma. La culpa és d'aquells que en anys passats han volgut enganyar-nos a tots portant a gent que ni tan sols coneixien un jugador del sabadell.

Per al panso: t'ekivokes, la penya que et va "perjudicar" a tu va ser la NPCA ;)

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #28 el: 06 de Juliol de 2007, 23:22:14 pm »
no no birri tens rao en que la peña que yo parlo es la NPCA pero t´equivocas quan dius que em va perjudicar a mi, va perjudicar a tots els participants del troneig, per que si aquetsa gent no haguessin jugat amb aquell payu i un parell mes als primers partits segur que hagues passat un altre peña a la final, al cap i a la fi a la meva peña el segon lloc aconseguit va ser un regal dels deus, pensa (i tu ho saps be) que nosaltres ens presentavem per primer cop i varem jugar amb totes las penyes que coneixem i varem guanyar a tots i erem nomes 4 canvis i a mes som i serem mediocres pero aquell dia ens varem sortir justament per l´esperit del torneig i aixo ens va animar a jugar i a guanyar partits pero trobarte a la final amb gent que estava 40 vegades millor fisicament que tu dons es normal perdre pero a nosaltres no es va sapiguer greu, es mes tota la gent ens animava a nosaltres i el public s´engrescava amb les nostres jugades i tots volian que guanyessim (encara amb la diferencia de qualitat els hi va costar un munt guanyar-nos) nomes ens van poder guanyar gracies a la velocitat d´un sol jugador seu que juga a futbol i al nostre cansanci, per aixo et dic que si van "perjudicar" a algu es a tots els penyistes del torneig i als creadors del torneig, per nosaltres aquell dia va ser un trionf.
per aixo trovo logic que el manel busqui solucions per que aixo no torni a pasar  :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #29 el: 07 de Juliol de 2007, 00:38:43 am »
Carai, PANSO, això s'avisa!

Si m'haguessis dit: Aquell no és soci, ja saps que no hagués fet ni mitja carrera més, encara que jo hagués acabat a la grada.

Molt malament per part teva l'estudi del rival a la final. Potser l'única errada que vas cometre en tot el torneig.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat AlbertSBD

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 5
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #30 el: 07 de Juliol de 2007, 11:08:48 am »
Citar
no no birri tens rao en que la peña que yo parlo es la NPCA pero t´equivocas quan dius que em va perjudicar a mi, va perjudicar a tots els participants del troneig, per que si aquetsa gent no haguessin jugat amb aquell payu i un parell mes als primers partits segur que hagues passat un altre peña a la final,

Com a participant en les anteriors edicions de la NPCA, als amics Birri i Panso, pel que veig les derrotes encara couen  ;)
Dir que a la final hi vam arribar per sort, ja que a les semis ens van tenir els 4 gats contra les cordes i vam passar als penals.

Per cert crec recordar que l'equip de Bardet eren tots aficionats i "fieles seguidores" veritat?

Nomès dir que es molt respectable la norma d'aquest any, es mes, a mi personalment em sembla bé. Els contres pero són en el nostre cas, com pots fer un equip en una penya on la majoria es gent gran. Per això vam completar l'equip amb amics, pero també us puc dir que la majoria tret d'un parell t'els pots trobar a les grades de la NCA molts diumenges, tot i no ser socis, inclós aquell "payu" e Panso.

També trobo que aquesta norma, obre les portes a molts equips que no siguin penyes, per exemple si s'ajunten uns quants socis, poden formar un equip tot i no ser socis de cap penya no?, per tant la paraula Interpenyes, ja perd la seva esencia, no trobeu.

I també us dic ara que mes d'un soci, segur que juga a futbol o futbol sala i quan el trobem a la pista i si ens fa un "traje" desprès que li direm, ***** aquest juga cada diumenge y corre més que jo...

Els forerus tinc entès que jugueu a una lliga nocturna, per tant ja toqueu més pilota que d'altre gent o no?

Doncs només explicar una mica la meva opinió, i doncs en aquesta edició s'haurà de dir que guanyi el millor no?
« Darrera modificació: 07 de Juliol de 2007, 11:12:43 am per AlbertSBD »

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #31 el: 07 de Juliol de 2007, 11:25:25 am »
Bardet, que per a que tothom ho sapiga eren un ekip de NENS amb 2 o 3 pares per ajudar-los, va ser un dels patrocinadors de la primera edició o segona edició (per a la teva informació). Si un patrocinador et diu de presentar un ekipet... li diràs que no? I el més important, no van venir per enganyar a ningú.

Per lo de l'ekip q dius dels foreros i tal... aquest any per diferents motius no participem i ja et dic que gairebé tots som socis eh? I a part de socis del sabadell també ho som d'alguna penya. I a mi no em va coure el perdre a la final. És més, després del torneig vam anar a celebrar que jugant amb 4 canyes (pq no som res mes que 4 canyes) vam poder fer un segon lloc i acabar com a ekip menys golejat (i et recordo q l'ekip de foreros no deixa de ser un ekip de "paxanga"). Però et dic una cosa, tu encara no has entès per què es fa tot això oi?

Doncs, si, que guanyi el millor, sempre que s'entengui la finalitat d'aquest torneig que malauradament veig que encara hi ha alguns que no l'entenen i se'l prenen com un simple torneig d'estiu.
« Darrera modificació: 07 de Juliol de 2007, 12:12:25 pm per BIRRI »

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #32 el: 07 de Juliol de 2007, 12:48:04 pm »
Per lo de l'ekip q dius dels foreros i tal... aquest any per diferents motius no participem i ja et dic que gairebé tots som socis eh? I a part de socis del sabadell també ho som d'alguna penya. I a mi no em va coure el perdre a la final. És més, després del torneig vam anar a celebrar que jugant amb 4 canyes (pq no som res mes que 4 canyes) vam poder fer un segon lloc i acabar com a ekip menys golejat (i et recordo q l'ekip de foreros no deixa de ser un ekip de "paxanga"). Però et dic una cosa, tu encara no has entès per què es fa tot això oi?

Doncs, si, que guanyi el millor, sempre que s'entengui la finalitat d'aquest torneig que malauradament veig que encara hi ha alguns que no l'entenen i se'l prenen com un simple torneig d'estiu.

amb aquestes paraules del meu amic birri no tinc ni que contestar al-lusions :clap :clap :clap :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #33 el: 07 de Juliol de 2007, 12:56:21 pm »
Finalment, tindrem en compte el consell que molt amablement ens ha donat el senyor manelinho de crear tornejos propis. El que si us diré és que tothom seria ben rebut: jugadors bons, dolents, cracks, grans o petits.

Doncs mira, així hi haurà més d'un torneig arlequinat!

Costa molt organitzar un torneig (i no parlo només de diners), per tant trobo just que la organització prengui les mesures que consideri adients per a que el torneig que organitza estigui a l'alçada del que volen aconseguir, i aquest no és cap més objectiu que el de que passem un dia divertit amb amics i coneguts i de pas fer esport.


Trobo lògica la mesura de que siguem socis del CE Sabadell, ja que si fossin els de la penya tal o pascual,  per exemple La Força Arlekinada, demà podria inscriure a la penya als meus coneguts:

-Sergi Camprubí, del Llorençà, 3era regional, 30 gols.
-David Rodríguez del 'B', 2ona regional.
-Nico Horna, de l'Andalucía, 2ona regional (ascens a 1era).
-Pinyol, del Sabadell Nord, 1era regional.
-Armengol del Peralada, Tercera divisió.
-'Chapi' Ferrer (ex-Barça).
-Carles Busquets Barroso (ex-Barça).
I jo mateix, per xutar les faltes quan anessim 5-0.  :tongue3:

Amb aquest equip guanyariem els partits 9 o 10-0 i seriem els més golejadors, els mínims golejats i el que vulguessim, però em pregunto jo:

Els dels altres equips, 'disfrutarien' del nostre joc?
Els socis del CE Sabadell, no se sentirien enganyats?
L'organitzador se sentiria orgullòs del seu torneig?
Els de la penya, se sentirien representats?

Per això, crec que és una norma bastant acertada, encara que perjudiqui a algú.

Voleu dir que la penya Sabadell rebrà molt bé a tothom?
Si a totes les reunions de penyes hi ha problemes amb la penya sabadell i més encara quan no tenen respecte a les altres penyes amb comentaris com per exemple" que si los punto com no son ni peña legalizada bla bla blA".Los juveniles en su liga ya estan bien,que no vengan aquí a dejar el pabellón alto que eso lo tienen que hacer en sus partidos y no en un torneo en el cual participaremos únicamente para pasar el rato ,conocer a gente y sobretodo disfrutar del futbol ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #34 el: 07 de Juliol de 2007, 13:09:15 pm »
En una reunió tot i que no estiguis d'acord amb el que es diu, per eduació i respecte s'ha d'esperar fins al final i no fer com algunes persones van fer l'altre dia marxant a mitja reunió per que no estaven d'acord amb aquesta norma i entregant-li al manel el fulletí del interpenyes de males maneres, això ja et diu molt de la persona.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #35 el: 07 de Juliol de 2007, 18:50:31 pm »
Per cert crec recordar que l'equip de Bardet eren tots aficionats i "fieles seguidores" veritat?

Recordes bé.

També et dic que Autocars Bardet era un dels patrocinadors del torneig, a més, com que alguna penya va passar de contestar a l'organització, ocupava la última vacant del torneig. També et dic que eren tot nens, menys 2 o 3 i que van tenir un comportament fenomenal al torneig.

Fa dos anys, va passar quelcom semblant, quan a falta d'una setmana i a falta d'un equip per confirmar, la organització em va trucar per oferir jugar les 12 hores al CE Secció Birra, equip que jo presideixo, cosa que no vam participar per que ja haviem tancat la temporada i no em semblava addient portar un equip de 'ocasionals' i que a sobre ens emportessim el torneig. Al final una penya va portar un segon equip i també va venir un equip 'ocasional' i sabem que el resultat no va ser del tot satisfactori.

Per això jo (encara que perjudiqui al CE Secció Birra), dono suport a que TOTS els jugadors de l'equip siguin socis.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #36 el: 08 de Juliol de 2007, 09:58:21 am »
No faré cap més intervenció en aquest tema per no fer-me pesat perque ja conec les opinions de tothom i seria repetitiu.
En referencia als comentaris de l'equip que es podria fer alguna penya, a mi m'és igual, nosaltres portariem els mateixos i només un juga a 2a regional (a vere si al final no pot jugar al torneig gent que jugui a futbol). I a més, ens encantaria fer un partit amb els teus col·legues, perque segur que ens ho passariem de cojons. De totes maneres casi casi hem sembla un complit que tothom digui que podria portar gent molt bona, aixó vol dir que estem molt ben valorats, gràcies.


Tan sols afegir que crec que hauriem de reflexionar sobre per que ens sembla be aquesta norma a alguns. Alguns si que voldran jugar només amb coneguts, però segurament darrera d'alguns altres hi ha que així tindran més opcions de guanyar un torneig que d'altra manera s'endurien uns altres.

Gràcies i fins aviat,

Daniel

No volia contestar, però arriba un moment que ofèn. Insinues que la nostra intenció és la de tenir més possibilitats de guanyar el torneig??? El torneig l'organitzem els @rlekinats.com... Si volguèssim guanyar-lo, convidaríem al CEIP Roureda, al CEIP Cifuentes, al Pau Casals, al Font Rossella... Així segur que guanyaríem contra nens de 10 anys, no creus?

Des del principi va quedar prou clara la intenció del torneig: si es crea un torneig, no és pas per anar a guanyar-lo, sinó per passar una bona diada envoltats de saballuts. Que sortiràs a guanyar els partits?? Doncs evidentment, qui no! Però volem enfrontar-nos a aquell que s'aseu dues cadires mes enllà a la graderia, aquell altre que vam compartir tertúlia en un autobus camí de no sé on, aquell que vaig veure a les celebracions de l'ascens...

No volem jugar contra jugadors de regional, ni contra juvenils, ni contra cap jugador, volem que sigui un torneig D'AFICIONATS. I això hi ha gent que li molesta perquè podria portar a no sé qui i així el guanyaria, i a sobre insinua que es fa per desvaluar el nivell dels participants i així tindria més opcions. Sincerament, m'ofèn i em molesta moltíssim, perquè sé de bona mà el que costa organitzar un torneig, i la feina que fan els companys Manelinho i companyia, com perquè a sobre per fer una norma que vagi a favor dels objectius del torneig se'ls critiqui i s'insinuin coses.

Que els 4 gats tenen un equipet al Cercle? De **** mare, però són penyistes i venen al camp, oi? No sé perquè no haurien de jugar. Que els Foreros tenen un equip que juguen cada setmana al Mercantil? Però són aficionats que venen a la Creu Alta cada 15 dies, oi? Llavors aquests dos podrien venir, per suposat. El que no pot ser és el que diem: un del Tibidabo, un altre del Juvenil, un de no sé on... Perquè si no el que s'aconsegueix no és organitzar un torneig de penyes sinó veure qui porta millors jugadors, i aquest NO és l'objectiu. I com ha dit Manel, pagaran justos per pecadors amb aquesta norma, però això no passaria si la gent des del primer moment fes les coses  ben fetes. Si tots els equips haguesssin portat penyistes, no s'hagués posat la norma. Però com no es va fer ni cas i es va venir amb jugadors de futbol a guanyar el torneig, no quedava altre remei que fer una cosa així.

Disculpeu la parrafada a mi també, però és que hi ha coses que m'indignen,

Desconnectat kikillo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #37 el: 08 de Juliol de 2007, 23:27:59 pm »
saludos , hami personal mente meanjodido porke mi penya nno participara , hay gente k es socia de la penya pero no del club iba igualmente a todos los partidos pagando su entrada.mefastidia porque llebaba un tiempo pensando en cuando seiba a celebrar el torneo, y cuando bi las nuebas normas del torneo la verdad eske me kede un poco flipao. nadamas kiero decir ke los  ke participeis lo paseis de **** madre. :bola :scut :scut :scut :scut :scut :scut

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #38 el: 08 de Juliol de 2007, 23:40:49 pm »
Només volia avisar de que el dissabte dia 21 al matí,  durant l'Interpenyes el Ferni colaborarà com a segon entrenador de la Força Arlequinada ajudant el treball de l'amic Birrero i ocupant el seu lloc en cas d'absència momentania del 1ª entrenador.
Aviso de que en aquest equip hi ha molt nivell, en especial en el cos tècnic i que serà un rival molt dur de pelar, osigui q no us confieu massa els altres equips perq nosaltres tenim un equip de por.  :ok


El capità Erik ja ha demostrat la seva alegria al poder dispossar d'una persona tan involucrada en el món del futbol com el sr. Ferni i s'ha mostrat optimista de cara al torneig.  :Paletas:

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #39 el: 08 de Juliol de 2007, 23:46:34 pm »
Només volia avisar de que el dissabte dia 21 al matí,  durant l'Interpenyes el Ferni colaborarà com a segon entrenador de la Força Arlequinada ajudant el treball de l'amic Birrero i ocupant el seu lloc en cas d'absència momentania del 1ª entrenador.

 :balla Quan vagi a buscar les birres (i l'aquarius per als nens), ja sé qui els hi foterà quatre crits!!!!

LFA, up for the Cup :icon_exclaim: (The cup of birra, eeeeeeeeeehhhhh :icon_exclaim:)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...