Autor Tema: Equip La Força Arlekinada 2007  (Llegit 33917 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5729
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #20 el: 22 de Juliol de 2007, 11:25:51 am »
Moltes gràcies a tots per aquest torneig tot i que al final no hem pogut acabar més adalt. Erik, Gaba, Iniesta, Navarro, Pepe, Pau, Pedro i Xavi sou els millors!!!
Tal com dius Erik es vergonyós l'actuació de certes persones... Cadascú que ho entengui com vulgui.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #21 el: 22 de Juliol de 2007, 12:15:43 pm »
Felicitats Força heu fet un mol bon Torneig, haviam si l'any k ve ens tornem a veure les cares!  :beer2
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #22 el: 22 de Juliol de 2007, 12:28:09 pm »
Bueno que dir, estic PETAT! com la majoria dels que vam jugar ahir...
Simplement ja vaig parlar amb alguns jugadors d'altres equips, i la veritat que no m'esperava un torneig tan bo, en JOC, els resultats llàstima q per culpa d'alguns, doncs no va poguer ser el mateix, però veritablement, NO MEREIXIEM GUANYAR D'AQUELLA MANERA. La veritat estic content per una part, i rabios per una altre, però es aixi.
GRÀCIES BIRRERO!
GRÀCIES FERNI!

 :reverencia2 :reverencia2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #23 el: 22 de Juliol de 2007, 15:30:43 pm »
Moltes Felicitats a tots vosaltres i els 2 entrenadors, vaig veure 2 partits vostres i em veu sorprende molt gratament, sobretot el numero 20 que va donar una imatge increible,una qualitat espectacular.
en fi que felicitats pel torneig i aviam si l'any que ve us emporteu el torneig!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #24 el: 22 de Juliol de 2007, 15:36:56 pm »
Ei nanos, doncs la veritat és que veient les prèvies i sobretot les apostes sobre vosaltres, heu d'estar super satisfets. Heu guanyat als 2 primers classificats, i en algun moment del torneig, fins i tot depenieu de vosaltres mateixos per guanyar-lo.

Us ho heu currat molt i només se us pot felicitar.

Per cert, només dir-li a l'Erik que es espero que estigui bé, perque li he fotut -sense voler- una pilotada a la cara, realment molt forta. Coses del joc, però m'ha sabut malament.

I també dir, que contra vosaltres m'he lesionat  :****   ::) Quan anava a xutar la pilota, he xutat el peu d'algú de vosaltres, i avui tinc el dit gros del peu, com una morcillita de burgos. I amb uns morats força "macos".  :-\ 

Felicitats LFA  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #25 el: 22 de Juliol de 2007, 15:41:54 pm »
Ja estic millor Mutio.Gràcies per tot ;)
La veritat que no m'enrecordo del que va passar solament recordo que vaig xutar i no em va donar temps a posar les mans ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #26 el: 22 de Juliol de 2007, 15:49:04 pm »
Ja estic millor Mutio.Gràcies per tot ;)
La veritat que no m'enrecordo del que va passar solament recordo que vaig xutar i no em va donar temps a posar les mans ;)

jejejeje la veritat és que no et va donar temps no  :Paletas:

Jo vaig xutar molt fort desde aprop, i et va anar directament a la cara. Era impossible haver posat les mans a temps....

Però bueno, me n'alegro que ja estiguis millor  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #27 el: 22 de Juliol de 2007, 16:38:01 pm »
M'agrdaia també felicitar al Jordi conegut per *Birrero* que ha estat una de es almes del torneig i de la Força.

Ja ens vam veure a l'Olimpia i ha succeit tal i com vam parlar, amb una sorpresa x partida doble. Una gran força i una altra gran resistencia.

FELICITATS JORDI!!
Ets un crack!! ;)

PD: tot i així haig de dir k el meu mister era millor... :P
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #28 el: 22 de Juliol de 2007, 17:42:40 pm »
felicitats a tot l'equip i penso que em d'estar minimament contents ja que em superat alguns objectius, 1er- marcar (objectiu complert) 2on- sumar punts (objectiu complert, tot i que no em arribat a tots els punts que el ferni ens va exigir :'( ) , em d'estar orgullosos del futbol que em fet, sobretot contra els @.com i contra els resistencia. Per l'any que ve queda l'objectiu de intentar ser més regulars i ser seriosos aspirants a la victoria final. Per ultim donar les gracies al birrero i al ferni, que sense cap obligació ens han sapigut motivar i preparar pel torneig, acudir als entrenaments a ensenyarnos en que fallavem i els notres punts febles, acudir als partits per aconsellarnos, ocupant, dalguna o altra manera el seu temps lliure, moltes gracies a tots. :clap :clap
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat kazka

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • campeones del interpenyas!!!!
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #29 el: 22 de Juliol de 2007, 19:55:08 pm »
felicidadespor el torneo k abeis exo abeis sio el uniko ekipo k a konseguido ganarnos y teneis k estar orgullosos de vuestro gran torneo terneis muxisima calidad y espiritu aora solo os falta madurar un poco futbolisticamente, teneis ddos grandes jugadores que son el pau y el 20 k no se komo se yaman k tienen muxisima calidad, y unos entrenadores k entiendo muxo de futbol y saben lo k se acen k les tendrias k acer caso y espero k el año k iene nos volvamos aber las caras en el interpeñas k me encatara volver a jugar kontra xavales como vosotros.
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #30 el: 22 de Juliol de 2007, 20:04:54 pm »
ánims nanos! que un altre any serà! que primi la armonia i el bòn ambient! lluiteu per el proper compromís. sort i bona tasca nois.

Ferni

  • Visitant
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #31 el: 22 de Juliol de 2007, 20:32:44 pm »
Bueno informació interna de l'equip de la LFA:

En motiu de la bona armonia,actitud  i la bona imatge donada en el passat torneig interpenyes per tot l'equip, despedirem el torneig Interpenyes amb un SOPAR DE GERMANOR EL PROPER DIA 25 DE JULIOL ( si als 11 membres els hi va bé) després de veure la presentació del 1ª equip del CE Sabadell.

El sopar en principi està acordat per a fer-lo al Restaurant Surti d'Or degut a la proximitat amb la NCA.


Llista d'inscripció de l'equip de la LFA:

1-FERNI
2- BIRRERO ( li va bé el dia, el q encara no li he dit el lloc)
3- ERIK
4- INIESTA
5- NAVARRO
6-JOSEP
7- PEDRINHO
8- MENDO (encara no sap el lloc)

falten 3 persones per a confirmar la seva presencia, en cas d q no anés bé hi ha opció de cambiar el dia i també el lloc.

CNS7

  • Visitant
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #32 el: 22 de Juliol de 2007, 20:40:09 pm »
Kazka, el nº 20, soy yo i me llamo Pepe...

Per cert Ferni, al final el sopar, on es farà??

Desconnectat kazka

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • campeones del interpenyas!!!!
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #33 el: 22 de Juliol de 2007, 21:35:29 pm »
Kazka, el nº 20, soy yo i me llamo Pepe...

Per cert Ferni, al final el sopar, on es farà??
pos eres una makina me kede sorprendido con tu calidad xaval y no sabia como pararte la unica forma era acerte falta xaval eres un crack
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #34 el: 22 de Juliol de 2007, 21:42:21 pm »
ferni controla las bebida ese dia haver si los xavales te van a tener ke acompañar a casa y tienes que dar ejemplo  :dance
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

  • Visitant
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #35 el: 22 de Juliol de 2007, 21:59:34 pm »
ferni controla las bebida ese dia haver si los xavales te van a tener ke acompañar a casa y tienes que dar ejemplo  :dance

jajajajajajajajaj como lo sabes tio!!! si si ese dia controlaremos, es por eso q lo he hecho el miércoles, porq si lo hago viernes o sábado antes d salir...... :pilotasso

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #36 el: 22 de Juliol de 2007, 22:02:53 pm »
ferni controla las bebida ese dia haver si los xavales te van a tener ke acompañar a casa y tienes que dar ejemplo  :dance

jajajajajajajajaj como lo sabes tio!!! si si ese dia controlaremos, es por eso q lo he hecho el miércoles, porq si lo hago viernes o sábado antes d salir...... :pilotasso

Ferni dime en que portal vives lo digo para no tener que dejarte tirado en la calle cuando te emborraches :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat layeta_93

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 88
  • Gènere: Femení
  • arlekinada x sempre!
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #37 el: 23 de Juliol de 2007, 12:46:44 pm »
Moltes felicitats nois!!!!!!!

De veritat stik mol contenta d vosaltres x el k diuen u vau fer mol b i va ser espectacular!!!!!

Es veritat k eu acabat 5è pero no us kdeu  amb aixo kdeuvos amb el fet d aver guanyat als 1r i als 2n i el aver pasat una estona divertida i aver demostrat k tot el valeu i k sou fantastics!!!!  :cheer

Moltes felicitats sou fantastics!!!! :clap em va sabe mol d greu no aver pugot anar-hi!! :bigcry:

P.D.Estic desitjant fer-me d la penya !!!! :P

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #38 el: 23 de Juliol de 2007, 13:08:20 pm »
Moltes felicitats nois!!!!!!!

De veritat stik mol contenta d vosaltres x el k diuen u vau fer mol b i va ser espectacular!!!!!

Es veritat k eu acabat 5è pero no us kdeu  amb aixo kdeuvos amb el fet d aver guanyat als 1r i als 2n i el aver pasat una estona divertida i aver demostrat k tot el valeu i k sou fantastics!!!!  :cheer

Moltes felicitats sou fantastics!!!! :clap em va sabe mol d greu no aver pugot anar-hi!! :bigcry:

P.D.Estic desitjant fer-me d la penya !!!! :P


I es pot saber qui t'ho ha dit perquè sembla que hem vingut de la guerra o algo i no es per tant :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5729
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Equip La Força Arlekinada
« Respondre #39 el: 23 de Juliol de 2007, 13:38:16 pm »
Moltes felicitats nois!!!!!!!

De veritat stik mol contenta d vosaltres x el k diuen u vau fer mol b i va ser espectacular!!!!!

Es veritat k eu acabat 5è pero no us kdeu amb aixo kdeuvos amb el fet d aver guanyat als 1r i als 2n i el aver pasat una estona divertida i aver demostrat k tot el valeu i k sou fantastics!!!! :cheer

Moltes felicitats sou fantastics!!!! :clap em va sabe mol d greu no aver pugot anar-hi!! :bigcry:

P.D.Estic desitjant fer-me d la penya !!!! :P


I es pot saber qui t'ho ha dit perquè sembla que hem vingut de la guerra o algo i no es per tant :laugh: :laugh:
Kom k no hem vingut de la guerra?? :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada