Autor Tema: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA 2007  (Llegit 34718 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #100 el: 19 de Juliol de 2007, 23:18:24 pm »
I el rafa aui estava una mica tocadet pero ma dit que el dissabte encara anira més al limit!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3383
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #101 el: 19 de Juliol de 2007, 23:20:04 pm »
bon partit x parts del dos ekips. Ja ens vuremm al torneig de disabtee

Visca el Sabadell!!

Ferni

  • Visitant
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #102 el: 19 de Juliol de 2007, 23:20:57 pm »
T'estan dien gordo jaja

Perdona però... on as vist tu la paraula gordo?
No li e faltat al respecte en cap moment però bueno...
nomes li e dit que gent de 15 anys no te la mateixa força ni cos que un de 18-20 anys :beer2

jo conec molts nois de 15 anys am un cos com el teu que entran 3 vegades mes fort que jo... aixo no es cap escusa...teniu que aprendre a entrar, i a posar el cos ( no fer entrades eh, no es lo mateix ) .. jo e jugat 8 anys a futbol i tot aixo ho e apres i al torneig, us aseguro que al menos yo anire mol mes al limit del reglament que als amistosos...perque aixi mu han ensenyat

nosaltres tampoc serem tan innocents en el torneig però tampoc anirem a fer mal a ningú nose... si q és un torneig més o menys seriós pero no ens hem d'oblidar q és un torneig entre aficionats del Sabadell i molts encara q siguin d'altres penyes sóm amics i coneguts de fa temps i penso q no val la pena trencar la cama a ningú o crear enemistats per un torneig de germanor.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5678
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #103 el: 19 de Juliol de 2007, 23:22:22 pm »
T'estan dien gordo jaja

Perdona però... on as vist tu la paraula gordo?
No li e faltat al respecte en cap moment però bueno...
nomes li e dit que gent de 15 anys no te la mateixa força ni cos que un de 18-20 anys :beer2

jo conec molts nois de 15 anys am un cos com el teu que entran 3 vegades mes fort que jo... aixo no es cap escusa...teniu que aprendre a entrar, i a posar el cos ( no fer entrades eh, no es lo mateix ) .. jo e jugat 8 anys a futbol i tot aixo ho e apres i al torneig, us aseguro que al menos yo anire mol mes al limit del reglament que als amistosos...perque aixi mu han ensenyat

Per mi perfecte MILITU  ;)
no t' ho prengis com un desafiament... a mi en una ocasio tambe man posat la cama al altura de la cara i no me queixat pas...el que no pot ser esuqe anem ja picats sense aver començat el torneig... el arbitre ia dictara si som durs o no jugan...

fair play company

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #104 el: 19 de Juliol de 2007, 23:23:47 pm »
hacer lo ke kerais recordar estamos en julio y tanto puedes ir tu hacer daño a alguien y acabandote haciendo daño tu o al reves que se haga daño el de verdad, la cuestion es que es julio y keda todo el agosto para disfrutar... ay keda el ke kiera pasarse escallolado todo el verano ke tiente a las posibilidades :cool
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #105 el: 19 de Juliol de 2007, 23:25:33 pm »
Ja faig jo bé de no apuntar-me a cap equip, llavors donaria massa feina al Taulí i uns quants no podrien prendre el sol de webs cap a baix...

El futbol, és un esport de contacte, i per això hi han àrbitres, que pitaran tot el que vegin. En les seves mans estarà el decidir si algú agafa a un altre o si li dona una patadeta.

Sort vosaltres el dissabte... menys per a l'últim partit (així feu 5 pals, i us fiqueu 2 gols en pròpia porta, la veritat, això si, que ningú de vosaltres es faci mal).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #106 el: 19 de Juliol de 2007, 23:25:37 pm »
T'estan dien gordo jaja

Perdona però... on as vist tu la paraula gordo?
No li e faltat al respecte en cap moment però bueno...
nomes li e dit que gent de 15 anys no te la mateixa força ni cos que un de 18-20 anys :beer2

jo conec molts nois de 15 anys am un cos com el teu que entran 3 vegades mes fort que jo... aixo no es cap escusa...teniu que aprendre a entrar, i a posar el cos ( no fer entrades eh, no es lo mateix ) .. jo e jugat 8 anys a futbol i tot aixo ho e apres i al torneig, us aseguro que al menos yo anire mol mes al limit del reglament que als amistosos...perque aixi mu han ensenyat

Per mi perfecte MILITU  ;)
no t' ho prengis com un desafiament... a mi en una ocasio tambe man posat la cama al altura de la cara i no me queixat pas...el que no pot ser esuqe anem ja picats sense aver començat el torneig... el arbitre ia dictara si som durs o no jugan...

fair play company

No home, no m'ho prenc com a desafiament, el que pasa que per escrit pot semblar de moltes formes ;) Però espero que pasem tots plegats, deixant el partit amistós d'avui a una banda i disfrutem del torneig, que per aixo està :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #107 el: 19 de Juliol de 2007, 23:28:26 pm »
compañeros se os esta iendo de las manos el torneo eh, recordar vamos a pasar un buen dia todos juntos no a matarnos, yo seguro ke soy el primero en cabrearme si no me salen las cosas bien en un partido pero llegar a estos pikes por dos dias de pachanga ke aveis exo :paret :paret :paret

 a eso le gustaria a mas de uno 100% sabadell...  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

GUILLERMO

  • Visitant
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #108 el: 19 de Juliol de 2007, 23:31:47 pm »
guau  :botador ahora a esperar al sabado

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5678
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #109 el: 19 de Juliol de 2007, 23:32:30 pm »
T'estan dien gordo jaja

Perdona però... on as vist tu la paraula gordo?
No li e faltat al respecte en cap moment però bueno...
nomes li e dit que gent de 15 anys no te la mateixa força ni cos que un de 18-20 anys :beer2

jo conec molts nois de 15 anys am un cos com el teu que entran 3 vegades mes fort que jo... aixo no es cap escusa...teniu que aprendre a entrar, i a posar el cos ( no fer entrades eh, no es lo mateix ) .. jo e jugat 8 anys a futbol i tot aixo ho e apres i al torneig, us aseguro que al menos yo anire mol mes al limit del reglament que als amistosos...perque aixi mu han ensenyat

nosaltres tampoc serem tan innocents en el torneig però tampoc anirem a fer mal a ningú nose... si q és un torneig més o menys seriós pero no ens hem d'oblidar q és un torneig entre aficionats del Sabadell i molts encara q siguin d'altres penyes sóm amics i coneguts de fa temps i penso q no val la pena trencar la cama a ningú o crear enemistats per un torneig de germanor.
hem penso que no m' he explict amic ferni

jo no estic dient ni mol menys que vulgi nar a fer mal ni a trencar la cama a ningu... vagi per devant que per mi, tan vosaltres com els resitencia com els 4 gats sou amics
l' unic que dic  es que trobo injust, que es digui que nosaltres jugem guarro, que sens digi ****** per " abraçar " suposadament, y que jo que me trobat amb una cama casi a la meva cara, que man fotut brasos pel mitj y que jo no m' hagi queixat
aviam, sa de tenir clar que en el futbol el contacte a d existir... perque si no seriam com peces de futbolin no?¿?
jo no estic incentivant ni mol menys la violencia, ni estic dien de jugar DUR... l unic que estic dien que si e de posar una ma per devan, o e d abraçar a algu ( a risc de ser ****** ) ho fare, y que el arbitre ja dicti sentencia

espero que visquem un bonic partit y que tot aixo no afecti al joc

Ferni

  • Visitant
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #110 el: 19 de Juliol de 2007, 23:37:52 pm »
tranquil militu, ja se q no anireu a trencar cames.
Simplement no vull q acabi com el rossari de l'aurora un dels partits més interessants del torneig sense dubte. A més s'ha d tenir en compte q juguem l'últim partit del torneig i q possiblement molts jugadors tan vostres com nostres estiguin tocats, ja sigui d cansanci o farts d rebre pilotades i cops així q crec q no hauria d ser un partit brut ni per la vostra part ni la nostra, seria una pena q algú prengués mal.
Sobre el tema de "m****a" no se qui a sigut q a dit això la veritat q no me n'he assaventat. no s'ha d'insultar a ningú per molt q et donguin cops ni tampoc us ho heu d pendre com a una ofensa, com ja he dit abans en moment de nervis a vegades alguna mala paraula o alguna cama se t'escapa.

Salutacions!!  :pilotasso
« Darrera modificació: 19 de Juliol de 2007, 23:40:09 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #111 el: 20 de Juliol de 2007, 02:58:43 am »
sino vaig errat aquest derby espectacular el teniu en l'ultim partit del torneig, com us jugueu guanyarlo em sembla a mi que si que us matareu eh jejeje no ara en serio jo no soc ningu per opinar en aquest tema, pero no us agafeu les coses tan a pit i aneu a disfrutar que es per aixo que s'organitza el torneig. molta sort a tots 2  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5729
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: EQUIP SOCIS NO PENYISTES VS LFA
« Respondre #112 el: 20 de Juliol de 2007, 09:28:14 am »
Si voleu contacte el tindreu... >:D
Està clar que es un esport de contacte i jo sóc el primer que fot la cama, el cos o el braç perquè d'allà no passi ningú (sinó pregunteu-ho als meus companys de la Força).
Aquests partits en que fots dos pals i tal et poden sortir el dia del Torneig i llavors ja poca cosa a fer hi ha.
Salut! :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada