Autor Tema: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas 2007  (Llegit 57707 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #140 el: 22 de Juliol de 2007, 04:12:39 am »
Felicitats per a Resistència-Foreros.

Heu fet un torneig quasi perfecte i heu guanyat posant moltes ganes i molta qualitat. Els nums 7 i 15, senzillament... impressionants!

numeru 7 = 100%Sabadell
numeru 15= *jabo*

a estas horas de la madrugada i con 28 horas sin dormir despues de una buena cena y de 12 horas de futbito siendo campeones ke mejor ke exar un sueñecitoo para descansar de las ****** ke llevo encima :bigcry: :bigcry:

 :xin-xin
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 04:21:57 am per 100%sabadell »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #141 el: 22 de Juliol de 2007, 05:36:28 am »
alguno hemos aguantado un poquito mas la celebración.....      :ejem        :borratxo

ENHORABUENA A TODO EL EQUIPO, MISTER I SIMPATIZANTES!!!!     jejeje   

No diré nada más por hoy, que estoy que no sabré ni lo que escribo...    :icon_mrgreen:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #142 el: 22 de Juliol de 2007, 09:48:28 am »
bueno primer de tot voldria donar las gracies a tot el equip en conjunt per que amb gent com vosaltres es facil ser mister de un equip, gracies per aguantar els meus crits  i per fer-vos callar en mes d´una ocasio i inclus potser pendrem las cosas massa seriament (jo soc aixi  ::) ) gracies per ferme pasar uns moments inolvidables a la banda i per ferme gaudir del que jo crec a sigut un futbol de bon nivell, no vull destacar a ningu per que tots han jugat a un moltisim bon nivell, els 3 de adalt s´han desgastat fins la estenuacio ,la defensa a treballat en cada partit deixan-se l´anima i el porter s´ha pelat els genolls amb el terra per cada pilota, aixi dona gust fer de mister, LA VICTORIA A SIGUT VOSTRE!!!! :oooooo: :oooooo: :oooooo: aixo de donar-me el trofeig va ser una de las coses mes macas que m´han pasat mai no ho oblidaré mai (em vau fer plorar marietes) :oooooo: :oooooo: :oooooo:
Tambe m´agradaria donar las gracies als entrenadors del equip de LA FORÇA ARLEQUINADA(el meu GRAN amic BIRRERO i el FERNI) per que m´han dit que el partit contra l´esquadra las seves paraules textuals han sigut"NO VOLEM QUE ENS DONIN UN PARTIT PER GUANYAT SI L´HEM PERDUT PER 7 A 1" aixo es mooolt d´agrair i mes saben que es jugaban el campionat contra un altre equip(nosaltres) :oooooo: :oooooo: :clap :clap  (BIRRERO CUAN ET VEGI ET FARE UNA ABRASADA D´AMIC, ETS UN CRACK)
voldria donar tambe las gracies a tots els amics del foro amb els que vaig estar parlan i que encara que a la pista no hi han amics al acabar els partits ens seguim abraçan i estimant com sempre.
per ultim m´agradaria donar una grandissima abraçada i donarli las gracias al meu casi germá PIRRI per tota la estima i anims que m´ha donat desde el primer moment i pel ajut que m´ha donat per fer fort al meu equip i a mi mateix MUCHAS GRACIAS PIRRI TE QUIERO UN MONTON!!!.
moltes gracies a tots i li vull dedicar la copa a la meva familia que deixo cada dia que tinc que anar a jugar a entrenar o a competir un torneg , gracies a la meva dona que me ajuda i em compren i aguanta als meus 2 petits arlequinats mentre jo disfruto al camp o a la banda
PD:voldria fer unas pocas paraules per animar als nanus de LA FORÇA ARLEQUINADA...
us recordo que jo us he seguit desde que vau començar i que ja vaig dir que donariau guerra i que cada any que passa sou millor i al final recollireu els vostre fruits, segiu aixi i mes ara que teniu a 2 bons entrenadors a la banda, l´any que be ja no sereu la "sorpresa" del torneig sereu un clar aspirant al titol, moltes felicitats a tots els components de la Força Arlequinada. :clap :clap
tambe dir que el garces a fet un campionat impressionant amb els seus 6 nanus i que te ben merescut el tercer lloc, (garces et puc ven asegurar que lo del altre dia esta mes que oblidat, moltes felicitats pel tercer lloc  :clap :clap :clap)
SENSE MES DONAR LAS GRACIES A TOTS AQUELLS QUE NO HE MENCIONAT PERO ESTAN AL MEU CAP(AMICS DELS FOREROS ARLEQUINATS, POWER,MANELINHO,ADRY,ALUNIFOREVER ,ROGER VIME,RAUL (segur que em deixo a molts pero no puc apuntar-los a tots :tongue3: ) I TOTS AQUELLS ALS QUE ENS UNEIX UNA AMISTAT ESPECIAL PER SER SEGUIDORS DEL SABADELL I PER SEURE CADA DIUMENGE UNS AL COSTAT DELS ALTRES, GRACIES A TOTS I UNA ABRAÇADA
Xavi Jimenez (PANSO pels meus amics)
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 10:29:02 am per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #143 el: 22 de Juliol de 2007, 10:49:54 am »
grandes mis chicos!!!OÉ OÉ OÉ OÉ...ya que no pudo ganar mi penya els 4 gats  :'( ha ganado mi segundo equipo,un equipo plagado de amigos y de nuevos amigos encantadores.Campeo nes CAMPEONES...y con merecimiento seguro.que pena no poder asistir y trabajar pero por lo menos pude compartir media hora en vuestra celebración y sentirme como uno mas.os lo dije,LA PIÑA gana partidos,y el respeto al entrenador es muy importante.que el mister sienta el cariño de los jugadores y que sienta que los jugadores van a muerte con sus ideas...es fundamental.de otra cosa no se pero de futbol y de manejar gente si.sin mas que decir,deciros que sigais disfrutando de un dia tan bonito como el de ayer y que no acabe.ya teneis un motivo mas que suficiente para el año que viene.defender el titulo.enorabuena y un abrazo.  :hurra
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #144 el: 22 de Juliol de 2007, 11:15:33 am »
Felicitats Campions :oooooo: :oooooo:

PD:Jabo tio la celebración que  hemos hecho al final del partido no tenia dobles intenciones ni muchos menos y tampoco queríamos j****, al contrario.Nosotros solo celebramos la victoria que hemos cosechado contra un equipo que al final ha sido campeón ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #145 el: 22 de Juliol de 2007, 11:18:22 am »
tranqui erik ell ho ha compres als pocs segons  ;)  ningu del meu equip a anat mai amb malas intencions i en cap moment ningu del meu equip a culpat a cap component del vostre equip, tots nosaltres el primer que em dit es que erau els clars guanyadors del partit. un 10 per la força  ;)  :clap :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5727
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #146 el: 22 de Juliol de 2007, 11:22:57 am »
Moltes felicitats campions!! :clap
També donar gràcies al Panso, el Pedro i el 100% per animarnos quan estavem enfonsats! :xin-xin
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 11:46:40 am per Mendo »
Grada Jove - La Força Arlekinada

Ferni

  • Visitant
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #147 el: 22 de Juliol de 2007, 11:45:50 am »
Crec q hi ha ho e dit en altres posts pero realment vaig quedar impressionat per les ganes, lluita, entrega i sobretot qualitat que va donar aquest equip al camp  :oooooo:.
La veritat em va sorpendre molt, he vist molts partits de futbol i de futbol sala a la vida i realment dona gust veure a 6 persones al camp anant a 300 per hora i amb una qualitat molt pero molt bona a les cames. Ah! i sobretot sense gent individualista, molt pero q molt bon bloc en serio.
FELICITAR A TOT L'EQUIP, JUGADORS PORTER I EN ESPECIAL AL SEU MISTER PANSO, q tan als entrenos com ahir va demostrar molta ambició i serietat a la hora de dirigir a un equip d'amics com el vostre.
Tenia bastanta por sincerament de jugar contra vosaltres , i més dsp de dinar! dic mare meva a veure q passa, ja vaig dir als jugadors de LFA que ja podien possar-se espinilleres,casc i el q fes falta perq allò seria una lluita de gladiadors, està clar q t'has d possar el mono d treball per a jugar contra vosaltres ja q cap pilota la doneu per perduda.
Destacar també l'actuació de l'amic JABO q com a persona porto uns mesos coneixent-lo pero com a jugador no l'havia vist mai i realment està fet un fenómeno el Celtinha, quin crack!! el q no entendré mai com un jugador guanyador com ell pot ser d'un equip perdedor com el Celta, suposo q algun any se n'adonarà.  ;D i bueno altres jugadors com el Mutio o el Murciano doncs potser no estan tan acostumat a jugar a futbol pero tmb van demostrar una ambició ganes i força tremenda la veritat. CHAPEAU   :clap :clap :clap :clap :clap.


Panso en respecte al tema dels 3 punts famosos del partit amb l'Esquadra, sincerament jo considerava q ens els havien de donar, era el més lògic i q vols q et digui veient la impotencia d veure a un porter intentant pegar a un jugador nostre, dsp els pares d'ells saltant al camp donant una imatge bastant trista i alguns jugadors d'ells tmb amb una certa xuleria en respecte als nostres doncs considerava q si l'àrbitre fa acabar un partit perq el porter d'un equip intenta clarament agredir a un altre jugador doncs, el q no es pot fer és donar el resultat final el q ja es jugava, ni q fos 7-1 ni 10-0....
És evident q nosaltres ja no remontaríem anant com anavem pero tampoc havia q consentir q aquella gent anant guanyant s'encaressin amb els meus jugadors, q em vec en cor de dir q van ser l'equip més net d tot el torneig. El q havien d fer era desqualificar aquest equip, i poyser treure-lis tots els punts q duien home... on van a parar... i els pares vaya tela, deu ni do la imatge q van donar, d pares del nostre equip tmb ni havien i cap d'ells ni va saltar al camp ni va fer el ridícul així.
La meva intenció, i li vaig dir al Birrero i al meu equip era que en cas q ens donguessin els  3 punts , i evidentment això pogués perjudicar els interessos vostres en la consecució del títol, en cas q nosaltres haguéssim sumat aquells 3 punts i posteriorment els 3 punts de l'últim partit, fet q no es va produir la intenció i els jugadors meus n'estaven d'acord era q us entreguessin a vosaltres la copa de campions q realment ereu vosaltres els campions a sobre el camp, jo el q em va fer bastanta ràbia és q l'Esquadra acabessin tercers dsp de com van acabar el torneig pero bueno....

EN FI, Q FELICITATS A TOTS NOIS!!!!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #148 el: 22 de Juliol de 2007, 12:02:24 pm »
I tant Ferni asobre es deuen queixar de nosaltres quan vem ser cavallers i vem renunciar als tres punts.

Serem 20 però tenim més vergonya que 40 ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #149 el: 22 de Juliol de 2007, 12:06:06 pm »
MOLTES FELICITATS CAMPIONS!!

De verdad que creo que soys el equipo que más se mereceia ganar el Torneo, lo haveis hecho de p*** madre!
Muchas gracias también a todo el equipo, por el apoyo a LFA durante el torneo, de verdad muchas gracias!

 :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #150 el: 22 de Juliol de 2007, 12:18:54 pm »
Resistencia felicidades por el Campeonato!  :hurra  :beer2
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #151 el: 22 de Juliol de 2007, 13:20:22 pm »
PANSO el trofeo te lo merecias te lo as currado muxisimo con nosotros, nuestro ekipo sin tu apoyo, tus tacticas, tus xarlas, los comentarios al arbitro y tus masajitos :cheer no hubiese quedado primero, ay tus h****s gracias crack!  :clap :clap :clap :clap :hurra
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #152 el: 22 de Juliol de 2007, 15:26:53 pm »
Enhorabuena a Panso y a todo el equipo de resistencia-foreros, solo os pude ver en un partido,precisamente el unico que perdisteis contra la Força pero se vio claramente aun perdiendo que erais un equipazo que iba a todas,con muxa garra,entrega y concentracion y por supuesto tambien calidad.

FELICIDADES A TODOS !! :hurra :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #153 el: 22 de Juliol de 2007, 15:43:57 pm »
gracias a todos los que nos felicitais i que hablais bien de nosotros PIPO muchas gracias amigo :beer2 i dile a tu hermano que es un porterazo!!!!   :oooooo: :oooooo:  jya se lo dije yo pero tu vuelve a recordarselo de mi parte  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #154 el: 22 de Juliol de 2007, 15:47:51 pm »
vuestro portero, el que paro dos penaltis quien es?

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #155 el: 22 de Juliol de 2007, 15:48:45 pm »
kabra antiegarenca en el foro :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #156 el: 22 de Juliol de 2007, 15:48:52 pm »
es SUPER-RAMON!!!!  :oooooo: :oooooo:  
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #157 el: 22 de Juliol de 2007, 16:30:22 pm »
es SUPER-RAMON!!!!  :oooooo: :oooooo: 
el que para penaltys, pero no bocadillos  :ejem

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #158 el: 22 de Juliol de 2007, 16:31:49 pm »
es SUPER-RAMON!!!!  :oooooo: :oooooo: 
el que para penaltys, pero no bocadillos  :ejem

si, si misterioooosooooooo oo da la caraaaaa cobardeeeeeeeeeee :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #159 el: 22 de Juliol de 2007, 16:43:37 pm »
Destacar també l'actuació de l'amic JABO q com a persona porto uns mesos coneixent-lo pero com a jugador no l'havia vist mai i realment està fet un fenómeno el Celtinha, quin crack!! el q no entendré mai com un jugador guanyador com ell pot ser d'un equip perdedor com el Celta, suposo q algun any se n'adonarà.
>:( ****** el celta no es un equipo perdedor  ;D , lo que yo tampoco entiendo es como con tu calidad de entrenador no estas en el Depor :mmmm (el depor C claro :angel: )
jajajaja no ara en serio tampoco te avia visto de entrenador y me dejaste impresionado, un crack  :P