Autor Tema: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas 2007  (Llegit 58089 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #60 el: 18 de Juliol de 2007, 00:46:20 am »
muy bien xiquet se han bisto maneras i buenos detalles habia un chico rubio con el peinado muy moderno de lateral derecho i vestido del sabadell que hacia bien las coverturas, en cambio os he visto dudosos en defensa por que arriesgais mucho jugando la bola i ha veces en el futbol por mas que quieras no puedes. el jabito este se mueve bien, murciano es veterano i hai que ayudarle, el está para mandar i dirigir i ha de ser un entrenador vuestro dentro de la cancha, por que lleva futbol dentro, i tu has de esperar siempre desde atras los rechazes i aprovechar tu disparo. luego habia uno regordete con la camiseta de som el sabadell que tiene calidad i habla que es importante, si se pone bien fisicamente será el mejor de vosotros, uno chiquitillo, me parece un buen futbolista i si panso save leer los partidos como el save hareis un gran papel, si el sabado puedo me escaparé varios partidos, mucha suerte i animaros que prometeis. :hurra

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #61 el: 18 de Juliol de 2007, 00:49:57 am »
jajaja algunos de los ke mencionas bueno algunos.... todos lso ke mencionas son habituales en el foro jejeje haver si el sabado te nos presentas  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #62 el: 18 de Juliol de 2007, 00:54:27 am »
ostres si? bueno, dons el dissabte parlem no se qui es el ben peinat ni el regordet ni el jabito ni savia que eren forers però fareu una bona tasca. pero el porter vostre, si  es tira tres dias sense dinar i li llanÇeu en entrepà de iberic, desprès de tres dias sense dinar i estic segur que ni lo atura eh..floxet floxet aqui teniu una carencia. teniu temps de suplirala. imagino que el nano de les recades era el porter suplent sergi.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #63 el: 18 de Juliol de 2007, 00:59:31 am »
kiko el portero tambien es forero jejej y no keremos suplir a nadie somos la gente conocida de la peña + algunos del ekipo foreros como PANSO, MURCIANO,MUTIO,PEDRO y ya esta hubiese estado bien ser un par mas, pero en la peña somos los que somos y no ay mas, el portero a estado lesionado hasta esta semana es buen portero hoy a tenido un mal dia el otro dia paro bastante mas de lo ke a parado hoy, tambien teniamos delante a unos cracks con un nivel mucho superior al nuestro  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #64 el: 18 de Juliol de 2007, 01:04:03 am »
ah bueno si a estado lesionado todo se le perdona claro está. el chavalin ha hecho lo que ha podido entonces. el otro equipo eran mas grandes y con mas fuerza pero solo os han ganado por eso no por calida, solo me han gustado un par, uno alto y uno de unas botas naranjas muy feas. el resto pachin pachan. por fin veo que tengo una conbersacion fluida con alguien ya era ora homvre. parece que cada vez que hablo sergi la peña se enciende. pero bueno, ahora soy otra persona i estoy muy animado con el sabadell, esperemos que dure, saves sergi creo que basti no ha pasado la revision médica i me dijeron que hizo noche el sabado i domingo en el urpi. me marcho a dormir que la dona me llama. mañana veo si me as respondido deu 10000%sabadell

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #65 el: 18 de Juliol de 2007, 01:06:09 am »
pues a mi me han parecido todos con mucha calidad y no me importaria volver a jugar contra ellos otro dia asi es como se aprende, pues nada buenas noches y espero ke te presentes el sabado  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #66 el: 18 de Juliol de 2007, 10:48:54 am »
kiko i si ahir vas estar a l´olimpia per que no vas saludar? osti tiu mira que us agrada poc donar-vos a coneixer  :( espero que algun dia ens coneixem home ¿que pasa que us dona vergonya?  ;D
tens rao en un parell de coses i inclus es veritat que vaig estar una mica pasiu al camp pero es que era un partit amistos on era bastant clara la superioritat del contrincant i no vull enfonsar als nanus, el dia del torneig no pasaran cosas que van pasar ahir, sobre tot per que aquell dia no deixare pasar cosetes que ahir si van pasar, de totas maneras va ser un bon partit per poder mirar la cualitat dels meus homes i poder valorar al equip casi al complert, crec que donarem guerra al interpenyas.
el miting del pirri al vestuari va sere genial i espero que envalentoni als nanus per guanyar partits i el tema del porter dons... ja vaig parlar amb ell i s´ha de posar las pilas, li perdonarem per que surt de una lesió  ;) pero el dia del troneig te que sortir amb els "CODOS PELAOS" de tirarse a terra jajajajaja
bueno espero que ens veiem el dissabte al interpenyas, per cert el porter del equip contrari d´ahir tambe es deia KIKO, ¿coincidencia?........  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #67 el: 18 de Juliol de 2007, 14:11:09 pm »
PANSO JABO 100%SABADELL gracias por vuestras palabras,solo quería transmitir a los chicos lo que yo viví cuando entré sin conocer al gran jefe cherokee PANSO,viví unas sensaciones muy bonitas,y sabeis por que?por la piña.eso te hace ganar partidos.eramos un grupo de amigos donde todos nos apoyamos dentro y fuera del campo.dentro hay que ser egoista y fuera compañero.y sobre todo hacer caso al de fuera y respetarlo por que todo va en beneficio del equipo.el primero que quiere ganar es el entrenador,y cuando PANSO acepta el reto de llevaros es por varias cosas y el no me lo ha dicho.primero por hacer piña.segundo por disfrutar,tercero por que el confía en el y por que vosotros confiais en el.cuarto,el cree en vosotros,y quinto y muy importante.el sabe que sois competitivos y por eso no le supone ningun esfuerzo estar desde fuera.os deseo lo mejor,evidentemente,pero mi cabeza está en que gane mi penya,els 4 gats,donde tambien tengo amigos.y desde aqui hago una pregunta a kiko19,que decía que le gustó uno alto y el de las botas naranjas..¿feas?..y el resto..pachin pachan segun el.mi pregunta es....kiko..cuantas champions has ganado tu...pelé?un saludo a mis pequeños chicos del resistencia.disfrut é mucho de jugar con  vosotros.teneis un equipete apañado y vais a dar la talla en el interpenyas.suerte amigos.abrazos para todos.
« Darrera modificació: 18 de Juliol de 2007, 14:28:51 pm per pirri »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Ferni

  • Visitant
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #68 el: 18 de Juliol de 2007, 18:36:27 pm »
era de imaginar q el kiko estaria en el Olímpia ayer, pues yo me molesté a echar un vistazo a la gente q habia mirando vuestro partido y creo saber de quien se trata.
Es mas dificil  d encontrar q Bin Laden este hombre, si alguien me da recompensa monetaria diré quien creo q es en el Interpeñas  :ejem

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #69 el: 18 de Juliol de 2007, 19:31:16 pm »
ferni me agrada anar amb el tren amb tu.l jo tambè et vaig veure per què en van informar i si, tens raò, ens vem mirar cuan jo parlava per telefon. dons ara ja saps qui soc, al interpenyas ens veurem i que sapigues que et dic lo mateix que tu em vas dir, no cauré en la teva provocació, ens portarem bè tu i jo nano, per cert no teniu mal equip, per lo que vaig veure teniu un nano que li duen pau em sembla que juga forza bè, os desitjo sort però vui que guanyin els resistencies aquets, son nanos molt simpátics i ara comenzo a fer amics per qui. per lo tant ferni ens deixem de mal rotllo? et sembla? i ens saludem allá al inter. :visca

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #70 el: 18 de Juliol de 2007, 19:35:48 pm »
kiko i per que no em vas saludar?  ??? :o no mossego ni res d´aixo jajajaja  ;D bueno ara nomes em queda esperar que al interpenyas t´apropis i em saludis  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kazka

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • campeones del interpenyas!!!!
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #71 el: 18 de Juliol de 2007, 19:37:43 pm »
mister esk tu das miedo jajajaja.


pirri tus palabras fueron muy emotivas y ayer me lo pase de **** madre jugando contra ti, papi pirri jajajaja

1 salu2 a todos
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #72 el: 18 de Juliol de 2007, 19:40:09 pm »
ahir vas estar impressionant tiu amb una miqueta de sort et sortirás al interpenyas xaval  :ok :clap :clap  tot l´equip va jugar molt be nomes faltan uns petits retocs  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #73 el: 18 de Juliol de 2007, 19:41:22 pm »
Per cert, demà dijous, al final tenim "paxanga"  :icon_question:
M'encantaria que si, ja que per fi, podria venir  :visca
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5678
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #74 el: 18 de Juliol de 2007, 19:44:03 pm »
que tal un RESISTENCIA VS NO PENYISTES este jueves a partir de las 8 de la tarde??

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #75 el: 18 de Juliol de 2007, 19:49:01 pm »
lo siento militu tenemos el jueves ocupado y el viernes les he dado descanso a mis chicos  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Ferni

  • Visitant
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #76 el: 18 de Juliol de 2007, 20:30:54 pm »
ferni me agrada anar amb el tren amb tu.l jo tambè et vaig veure per què en van informar i si, tens raò, ens vem mirar cuan jo parlava per telefon. dons ara ja saps qui soc, al interpenyas ens veurem i que sapigues que et dic lo mateix que tu em vas dir, no cauré en la teva provocació, ens portarem bè tu i jo nano, per cert no teniu mal equip, per lo que vaig veure teniu un nano que li duen pau em sembla que juga forza bè, os desitjo sort però vui que guanyin els resistencies aquets, son nanos molt simpátics i ara comenzo a fer amics per qui. per lo tant ferni ens deixem de mal rotllo? et sembla? i ens saludem allá al inter. :visca

kiko, a veure, no estic ni molt menys segur d qui ets, el q bueno em va picar per mirar a la graderia en un moment donat i vaig pensar q podies ser una persona q vaig veure.
Jeje lo del tren era broma, és evident q vindré al tren i q em d'estar tots units el dia del derbi, a més q jo no tinc res en contra de tu, ni penso provocar-te pas ni molt menys, i si et dones a conéixer a l'Interpenyes doncs et saludaré com a un forero més tranquil, sempre fa ilusió coneixer gent home.

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #77 el: 18 de Juliol de 2007, 21:30:00 pm »
vaya con el hombre misterio, que "conoce" a todo el mundo y no da la cara :ostres , y encima se coje el privilegio de nombrar a las personas sin conocerlas y como le da la gana :blink  :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #78 el: 18 de Juliol de 2007, 21:35:33 pm »
Per cert, demà dijous, al final tenim "paxanga"  :icon_question:
M'encantaria que si, ja que per fi, podria venir  :visca
Mutio si que hay paxanga mañana contacta con Panso el te dira el sitio y la hora  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #79 el: 18 de Juliol de 2007, 22:11:01 pm »
ya esta arreglao  ;) :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/