Autor Tema: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas 2007  (Llegit 57713 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #40 el: 17 de Juliol de 2007, 10:58:24 am »
dons company guti ho sento de tot cor, això si que no ho sabía que eren colegues i que era fundador. si el coneixes panso al guti digale en el meu nom, ja e esborrat el missatje, però es que no me agrada que ningù es fiqui amb ningù, tothom ens equivoquem panso, fins i tot tu ídol, no em ficarè on no em cridin. marxo a fer algo amic, deu. :beer3

Desconnectat GUTI

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #41 el: 17 de Juliol de 2007, 11:01:27 am »
pos menos mal que no le gusto al chaval, cuando se entere que tú yo yo estamos liados, Panso, le va a dar algo   :laugh:

Forero Més Catxondo

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #42 el: 17 de Juliol de 2007, 11:09:26 am »
ho sento guti però no passa rès nano, os o preneu tot molt en serio home, jo nomès et deia que se que el pirri de seguida cuan veu algo se esbera i ho deia per això, per que sempre està fotent canya i llenya i això no es. cuan et vegi guti et donarè la mà i en pau. ja em diràs qui ets, no savia que eras dels importants com son el panso el murciano el dagar i algú mes com el randel o el iniesta, tios amb pès al foro. he vist guti que te agrada el catxondeig, per que el panso te dona segons tinc entèns, es la dona que surt amb el tatuatje cuan el escriu. vaig a veure si li trec profit al matí. ens veiem nanos. :llegir

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #43 el: 17 de Juliol de 2007, 11:21:56 am »
ho sento guti però no passa rès nano, os o preneu tot molt en serio home, jo nomès et deia que se que el pirri de seguida cuan veu algo se esbera i ho deia per això, per que sempre està fotent canya i llenya i això no es. cuan et vegi guti et donarè la mà i en pau. ja em diràs qui ets, no savia que eras dels importants com son el panso el murciano el dagar i algú mes com el randel o el iniesta, tios amb pès al foro. he vist guti que te agrada el catxondeig, per que el panso te dona segons tinc entèns, es la dona que surt amb el tatuatje cuan el escriu. vaig a veure si li trec profit al matí. ens veiem nanos. :llegir
kiko i no t´oblidis del pirri ell tambe es de la colla  ;)  habiam si ens coneixem rapid i et presento a tots els cracks del foro (bueno tots som una miqueta cracks pero hi han uns cuants que som una mica mes folloneros jajajajaja )
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #44 el: 17 de Juliol de 2007, 11:26:38 am »
panso serà un autentic plaer estar a prop vostre, se que sou un bon grup per el que vaig legint als posts i per las fotos, lo que pasa es que no os tinc identificatas a tots, avui al diari sabadell sortiu tu i el murciano que tambè me agrada com es pero quin caràcter que tè aquet pallo tambè! de uni dò! potser aquesta tarde me acosto allà al olimpia si la dona em deixa, li dirè que vaig a rentar el cotxe. a mès a mès me agrada jugar de porter. no soc arkonada però tampoc carulla, al dagar tambè me agradaría sapiguer qui es. li tinc apreci. com a tu. gracies per les teves paraules panso, me has animat molt. ets un gran, petóns panso. :consol

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #45 el: 17 de Juliol de 2007, 15:20:13 pm »
ho sento guti però no passa rès nano, os o preneu tot molt en serio home, jo nomès et deia que se que el pirri de seguida cuan veu algo se esbera i ho deia per això, per que sempre està fotent canya i llenya i això no es. cuan et vegi guti et donarè la mà i en pau. ja em diràs qui ets, no savia que eras dels importants com son el panso el murciano el dagar i algú mes com el randel o el iniesta, tios amb pès al foro. he vist guti que te agrada el catxondeig, per que el panso te dona segons tinc entèns, es la dona que surt amb el tatuatje cuan el escriu. vaig a veure si li trec profit al matí. ens veiem nanos. :llegir

oma es normal en el pirri, es bon tio q sempre defensa als amics, es normal que si veu algo que no li agrada digui el que pensa, ell defensa als seus, inga aveure si vas fen amistats pel foro ;)  saluts :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #46 el: 17 de Juliol de 2007, 15:23:47 pm »
ja ja ja que grande eres INIESTA...tu siempre defendiendome de los pimpines de turno...que ven hijos y tatuajes en todas partes...por cierto..no sabia que tenias tanto peso en el foro INIESTA... :oooooo: a partir de ahora serás...sr.INIESTA. ...ya verás que bien te va ha ir en el cadete A del sabadell.me dijo el mister del cadeta A,el ALEX,que cuenta contigo como medio de corte defensivo.yo siempre defiendo a los mios y ataco a los que se meten con los mios.yo voy a muerte con los de siempre papaaaaaaaaaa,a alguno ya lo pondremos en la fila de borriquitos para que no se salga...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #47 el: 17 de Juliol de 2007, 15:52:03 pm »
Aquí hay mucho  :botador y no precisamente es el Alan :laugh: :laugh:
Pirri dile al Alex que venga al Torneo a ver si la cresta del Iniesta surge efecto porque me parece a mi que la tiene bastante torcida :tongue3: :tongue3:

Un Saludo Amigo Pirri ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #48 el: 17 de Juliol de 2007, 15:56:45 pm »
jajajaja que inteligente eres ERIC!!!es bueno eso de  :botador ja ja ja el ALEX del cadete A es muy coleguilla mio y está interesado en hacer jugar al INIESTA ahí,hoy me fijaré en sus condiciones ha ver que tal es.así que hay peloteo con ALEX INIESTA PIRRI eh! vamos a ver si dentro de unos años vemos a INIESTA en medio campo con JOSE MARI... :icon_question: un fuerte abrazo ERIC!!!
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Ferni

  • Visitant
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #49 el: 17 de Juliol de 2007, 17:25:57 pm »
jajajaja que inteligente eres ERIC!!!es bueno eso de  :botador ja ja ja el ALEX del cadete A es muy coleguilla mio y está interesado en hacer jugar al INIESTA ahí,hoy me fijaré en sus condiciones ha ver que tal es.así que hay peloteo con ALEX INIESTA PIRRI eh! vamos a ver si dentro de unos años vemos a INIESTA en medio campo con JOSE MARI... :icon_question: un fuerte abrazo ERIC!!!
no viene al caso hablar d esto aquí pero los 4 dias q he visto a Iniesta en acción me he dado cuenta q es un jugador con talento para jugar al fútbol, en un par d dias los nervios le mataron, supongo q las ganas d demostrar lo q sabe tmb le habrán podido un poco pero hay q reconocer q es un chaval con un muy buen toque de balón y con buén aguante físico, yo me di cuenta enseguida solo de ver cuando ensayamos paredes e hicimos un 3 contra 3.  Hoy tenemos un amistoso en el cuál vamos a provar de q pueda tener mucha mas participación en el juego, estoy convencido de que funcionará bién y será uno de los titulares fijos en el Interpeñas si el Birrero está deacuerdo evidentemente.

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #50 el: 17 de Juliol de 2007, 17:37:24 pm »
jajaj no se que decir, bueno hoy tenemos un partido importante contra un equipo de caracteristicas similares donde tendremos que jugar de tu a tu y saber aprobechar bien las oportunidades,hoy es un buen dia para demostrar de lo que estamos hecho y despues de un partido el del sabado contra los @.com desastroso por parte mia despues de no salir nada concentrado , espero hoy jugar bien y salir contento de Olimpia. Por otra parte creo que deberiamos crear un tema para la força por que hablando de nuestra peña y jugadores en el tema de resistencia y foreros, queda mal... :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #51 el: 17 de Juliol de 2007, 21:47:22 pm »
buuuuf q cansancio... madremia el sabado 12horas...  :xupet

por cierto emotivas palabras las de pirri al final de partido, dedicadas al panso  :clap 

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #52 el: 17 de Juliol de 2007, 21:54:40 pm »
ke grande Pirri, y ke razon tenias yo des de pekeño me han enseñado eso mismo que has dixo y yo como entrenador de balonmano que soy lo mismo les digo a mis xavales en los partidos, pk son las claves para ganar si se kiere ganar la experiencia de un entrenador que lo ve des de fuera ke siempre se ve mejor ke des de dentro :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #53 el: 17 de Juliol de 2007, 23:47:41 pm »
yo kreo ke nuestro gran mister PANSO nos tendria ke primar con algo eh..... opino ke si kiere ke ganemos nos tendria ke invitar a una cenita por ganar este torneo jejejjeje :balla :balla
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #54 el: 17 de Juliol de 2007, 23:49:04 pm »
una cenita o una barra libre...eno mejor barra libre no, que algunos lo arruinarían... :borratxo :pilotasso
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #55 el: 18 de Juliol de 2007, 00:04:06 am »
Mister PANSO! dios mio, duelo de banquetas entre dos foreros (birrero vs. panso). Eso no me lo pierdo, cuando sepais horarios ya me los direis, que me acercare seguro  :cool
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #56 el: 18 de Juliol de 2007, 00:12:07 am »
nanos! heu jugat molt bè. enorabona. teniu el meu respecte per que lluiteu molt i sou un equip, ******* que os ha dit el pirri aquet? tambè sap parlar bè? per que lo que es al foro. no vegis. i comprén que estimi al panso i li dediqui unes paraules, teniu un bon mister, pero me ha semblat una miqueta tímid desde la banda, me ha agradat  molt un tal sergi i un de la samarreta del celta. molta sort i allá al interpenyas ens veiem nanos.  :dance

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #57 el: 18 de Juliol de 2007, 00:26:33 am »
kiko19 el tal sergi soy yo  :tongue3: y el de la camiseta celta *jabo*, pk no as venido a presentarte? me hubiera gustado conocerte,
por cierto PANSO a sido asi des de la banda pk a sido un partidillo pachanga y para ke el tome anotaciones de cara el torneo, en el torneo no sera asi ni de lejos nos maxacara el doble y eso es bueno para ganar :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #58 el: 18 de Juliol de 2007, 00:34:06 am »
vaja qui ho anava a dir company 100%, sergi, a mi me agrada pasar mes desapercebut, per qui a vegadas ja veig que no per que hi ha gent que salta al coll pero em dona igual, ja las he vist de tots els colors en aquet mon i abans al foro tenía un altre nick. estic sorprés de la pinya que heu fet, heu perdut i portavau bon rotllo, això sergi ho heu de mantindre que es important i os anirá bè. a mi me agrada estar amb la canalla saps? i em recordeu cuan jo jugaba amb els amics lo que pasa es que a mi ja me agradaba jugar de porter desde petit i no estic boig! aunque ho sembli 100%sabadell. espero que siguem amics i que os enporteu el torneig, del cual no duptis que seré un fan mès. el jabo aquet com la trepitja! juga molt bè, com tu, donaves por cuan xutabas a porta!. salutacions nois.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #59 el: 18 de Juliol de 2007, 00:39:02 am »
vaja qui ho anava a dir company 100%, sergi, a mi me agrada pasar mes desapercebut, per qui a vegadas ja veig que no per que hi ha gent que salta al coll pero em dona igual, ja las he vist de tots els colors en aquet mon i abans al foro tenía un altre nick. estic sorprés de la pinya que heu fet, heu perdut i portavau bon rotllo, això sergi ho heu de mantindre que es important i os anirá bè. a mi me agrada estar amb la canalla saps? i em recordeu cuan jo jugaba amb els amics lo que pasa es que a mi ja me agradaba jugar de porter desde petit i no estic boig! aunque ho sembli 100%sabadell. espero que siguem amics i que os enporteu el torneig, del cual no duptis que seré un fan mès. el jabo aquet com la trepitja! juga molt bè, com tu, donaves por cuan xutabas. salutacions nois.
jajaja eske nuestro miester PANSO nos habia pedido xutar de lejos, 3/4 partes del campo i maxacar no hacia falta llegar hasta la cocina para probarlo y yo buen caso ke le exo de ay un gol, era el primer partido ke estavamos todo el ekipo y realmente me a gustado mucho, jajjaa lo de portero no es estar loco yo e sido toda mi vida portero de balonmano a eso si ke le llaman estar poco loco xD pero bueno, emos perdido si pero lo ke hoy importava mas era que el mister viera lo ke tiene y como hacernos jugar en el torneo nada mas lo de perder ya es secundario e aprendido bastantes cosas hoy tanto de juego como de consejos de algunos compañeros  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros