Autor Tema: Música de la festa major 2007  (Llegit 41548 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ce_Sbd

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 33
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #20 el: 06 de Juliol de 2007, 00:06:32 am »
no entiendo porque las cambian de sitio, sinceramente no creo que haya un sitio mejor que en sant oleguer.Tan solo comentar que las barracas pueden ser un sitio mas para reunirte con los amigos o ver gente que a lo mejor no la ves en todo el año y no tienes porque ser nada de lo que ha dicho ferni aunque en parte es verdad lo que dice y a veces el ambiente deja bastante que desear

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #21 el: 06 de Juliol de 2007, 02:45:07 am »
yo he ido todos los años a las barracas y tengo la misma opinion que Ferni, un ambiente muy guarro, pocas actividades aparte de apalancarte en el suelo a xarlar con los colegas mientras te tomas un calimoxo xD pero mira el lado bueno ferni por 10 euros te vas hasta el **** de alcohol y ya entras mas que contento a las carpas xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #22 el: 06 de Juliol de 2007, 03:39:09 am »
PIPO que razon que tienes, es verdad lo que decis pero colega yo el año pasado vi a mucha mas pijas de las guapas y pijos, sin animo de ofender (solo para entendernos) que okupas, cada año ay menos red-skins en esos lugares siempre estan si i siempre estaran pk los colectivos que preparan las barracas son de colectivos independentistas y okupas y cosas asi de plataformas antifaixistes, pero con 10 euros te vas to ciego de las barracas y encima as visto a colegas ke ace tiempo ek no ves y as conocido a dos pijas caxondas ke se beben dos cubatas y ya van con ganas de ir al campo, me arte de ver culos el año pasado mientras iva a mear al boske de parejitas brincando en la oscuridad.... aix lo ke te pierdes Ferni xD :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5733
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #23 el: 06 de Juliol de 2007, 12:28:56 pm »
Segons he sentit aquest matí a Radio Sabadell, les barraques estaràn ubicades al Vapor Turull. :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #24 el: 06 de Juliol de 2007, 15:24:42 pm »
Segons he sentit aquest matí a Radio Sabadell, les barraques estaràn ubicades al Vapor Turull. :beer2

on esta això? es per la biblioteca no?
« Darrera modificació: 06 de Juliol de 2007, 15:34:52 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5733
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #25 el: 06 de Juliol de 2007, 15:41:00 pm »
Al carrer de la Creueta, que es paral·lel al carrer Illa. :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat renkosbd

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1746
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #26 el: 06 de Juliol de 2007, 17:38:53 pm »
despues de ver las actuaciones de este año mejor leer un libro o salir a pasear a otro lado, nos pasan la mano por la cara pueblos del valles mas pekeños que nosotros en cuanto a actuaciones musicales,hasta tarrasa hay mejores actuaciones aunke sean pagando pero aqui na de na la unica fangoria pero como ya estube con ella en el sonar, pues eso un buen libro, un buen vino y  una buena conversacion entre amigos y familia  :borratxo :borratxo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat ce_Sbd

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 33
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #27 el: 07 de Juliol de 2007, 13:13:34 pm »
penso el mateix que renkosbd, tot i que s'hagi de pagar, les actuacions de la festa major de terrassa donen mil voltes a les de sbd aquests darrers anys.Mendo podries donar mes informació sobre la situacio de les barraques aquest any? es que no sé ben be on cauen el carrer de la Creueta que es paral·lel al carrer Illa no em conec tot el callejero de sbd :xin-xin :xin-xin

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #28 el: 07 de Juliol de 2007, 14:00:45 pm »
penso el mateix que renkosbd, tot i que s'hagi de pagar, les actuacions de la festa major de terrassa donen mil voltes a les de sbd aquests darrers anys.Mendo podries donar mes informació sobre la situacio de les barraques aquest any? es que no sé ben be on cauen el carrer de la Creueta que es paral·lel al carrer Illa no em conec tot el callejero de sbd :xin-xin :xin-xin

ce_sbd yo te kuento si kieres en passeig? el kafka te suena? delante ay una calle cierto? pos esa calle sigues la calle ay un parking de zona azul bastante grande pues es ahi supuestamente, esa calle ke te comento es la calle creueta!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #29 el: 07 de Juliol de 2007, 14:03:15 pm »
supongo que las haran en el parking no? porque esa calle es super estrecha y no cabrian xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

  • Visitant
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #30 el: 07 de Juliol de 2007, 14:18:51 pm »
No entiendo nada de nada, lo hacian en la abb y lo quitaron porque se hacia mucho ruido y los vecinos se quejaban, lo ponen en las afueras de la bassa que no hay viviendas, y ahora lo ponen otra vez en el centro?

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #31 el: 07 de Juliol de 2007, 14:21:19 pm »
antcarcer te doy toda la razon y a parte del ruidooo ***** la zona del centro toda llena de coxes pfff no me imagino lo ke puede pasar a la ke la gente empieze a ir borraxa, ske en ese parking no cabe tanta gente en la basa eske la esplanada akella se llena enterita hasta un caxo de la subida se llena facilmente pueden ir 5mil personas alli en una noche en ese parking metes a tanta gente y kizas ahora ke es en el centro mas aun pk ir asta la basa pos como ke volver da muxo palo, se llenara kizas mas, imaginaros tanta gente en ese parking i en la zona del centro uffff :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #32 el: 07 de Juliol de 2007, 14:40:34 pm »
Creo que las han cambiado de sitio pq los q las organizaban se negaron en seguir haciendolo delante de la bassa...

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #33 el: 07 de Juliol de 2007, 14:46:24 pm »
Creo que las han cambiado de sitio pq los q las organizaban se negaron en seguir haciendolo delante de la bassa...
si creo ke algunos años han habido problemas de gente que salta a la piscina a banyarse, yo kreo ke el mejor lugar para acerlas seria en el parke catalunya, la lastima ke ay conciertos pero bueno el parke es lo suficiente grande para ello, pk si hubieron problemas delante la bassa ya me explicaran con los vecinos del creueta, pk las barracas hasta las 6 de la mañana no cortan el audio y encima siempre ay peleas gente tirada por el suelo ..... :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

  • Visitant
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #34 el: 07 de Juliol de 2007, 18:22:16 pm »
Creo que las han cambiado de sitio pq los q las organizaban se negaron en seguir haciendolo delante de la bassa...
si creo ke algunos años han habido problemas de gente que salta a la piscina a banyarse, yo kreo ke el mejor lugar para acerlas seria en el parke catalunya, la lastima ke ay conciertos pero bueno el parke es lo suficiente grande para ello, pk si hubieron problemas delante la bassa ya me explicaran con los vecinos del creueta, pk las barracas hasta las 6 de la mañana no cortan el audio y encima siempre ay peleas gente tirada por el suelo ..... :xin-xin


en el parque NOOOOOOOOOOOOOOOOOO O q vivo demasiado cerca de allí yo.
Sobre lo q dices de las pijas tajadas no me sale a cuenta ir a ver algunas pijas tajadas de 15 años a cambio d beber garrafón, ver gente vomitando por todos lados y comer bocatas llenos de moscas, ah! y volver a casa lleno de piojos..... para ver a pijas borrachas antes me iria al Paladium un sábado tarde q esta lleno y almenos es todo mas "normal".

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #35 el: 07 de Juliol de 2007, 21:29:01 pm »
Creo que las han cambiado de sitio pq los q las organizaban se negaron en seguir haciendolo delante de la bassa...
si creo ke algunos años han habido problemas de gente que salta a la piscina a banyarse, yo kreo ke el mejor lugar para acerlas seria en el parke catalunya, la lastima ke ay conciertos pero bueno el parke es lo suficiente grande para ello, pk si hubieron problemas delante la bassa ya me explicaran con los vecinos del creueta, pk las barracas hasta las 6 de la mañana no cortan el audio y encima siempre ay peleas gente tirada por el suelo ..... :xin-xin


en el parque NOOOOOOOOOOOOOOOOOO O q vivo demasiado cerca de allí yo.
Sobre lo q dices de las pijas tajadas no me sale a cuenta ir a ver algunas pijas tajadas de 15 años a cambio d beber garrafón, ver gente vomitando por todos lados y comer bocatas llenos de moscas, ah! y volver a casa lleno de piojos..... para ver a pijas borrachas antes me iria al Paladium un sábado tarde q esta lleno y almenos es todo mas "normal".


pues nada maxo al Paladium a disfrutarlo  :icon_mrgreen: :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #36 el: 07 de Juliol de 2007, 21:55:56 pm »
Que vergüenza de Festa Major... cada any pitjor... ja porten grups que no els coneixen ni a casa seva... "desde Rosa de España no han tornat a portar a ningu de nivell", Fangoria... Alex Lumbago? Pero aquest ha fet algo despres del seu "Sin miedo a nada"? Aquest home es debia deprimir ja de per vida, em pensava que estava tancat en un psiquiatric ja com a minim... es veu que no... que surt del clinic per venir a "cantar" a Sabadell i despres quan acaba se n'hi entorna.
Pel que fa al tema de les barraques, doncs molt d'acord amb el company Ferni, a mi ja no m'agradaven desde mai... pero un any vaig decidir comprobar-ho per poder parlar amb coneixement de causa... i al baixar per la baixada de la Bassa ja quan hi estava arribant em va rebre un poll de 5 metres d'alt, ja vaig veure que em quedava curt... no vaig ser tan agoserat de demanar un entrepà perque segurament ja no hagues hagut de probar l'alcohol mal destilat d'allà per potar. Resumint, que per veure 4 niñates borraxes i guarres i 4 hippies pollosos fumant petes, no fa falta que sigui festa major.
Jo ja porto molt temps dient, que l'unic bo de la Festa Major es el ball de fi de festa amb la Salseta del Poble Sec, perquè? Perque es el final... i es l'epoca de l'any on falten més dies perquè torni a començar.
Vergonya ens hauria de donar, i més quan aquest cap de setmana passat Festes Majors com les de Terrassa i Rubi (si senyors, Rubi!!!) ens passen la mà per la cara completament.

Apa, aqui ho deixo.

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #37 el: 07 de Juliol de 2007, 22:23:40 pm »
que raro que el Bustos no hagi portat als vermells Victor Manuel i Ana Belen :laugh: :laugh:

Aquest no portan ni als Q' :beer2
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #38 el: 07 de Juliol de 2007, 22:30:11 pm »
la veritat que els concerts de la festa major cada any son pitjors esque foten pena...un any mes sense pujar al parc i ja van........

Ferni

  • Visitant
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #39 el: 07 de Juliol de 2007, 22:44:06 pm »
jo a l'únic concert d grup normal q he anat al parc Catalunya crec q és M-Clan q ni els coneixia quan vaig anar-hi i el concert em va agradar força.
Crec q s'hauria d mirar d portar per dissabte a la nit algun grup conegut una mica comercial i una mica actual tipus: Cafe Quijano,Canto del Loco, Melendi, el Arrebato, La Oreja.... a les males portar un Sabina, Nelly Furtado o la mismisima Soraya com a Mieres!

És q porten al Ubago q només agrada  a les 15añeres i potser algunes dones grans i la Alaska q tmb agrada a un sector reduit de població i està bastant desfasada la veritat.....

L'any vinent ja em vec aquí la Marta Sanchez....o com a molt la Julieta Venegas.... q lástima peroo yo... por la fiesta mayor me largó!!!!  :borratxo