SABADELL > SABADELL, ESPORTS i CIUTAT

Ya a sortit el calendari de LEB-2!

<< < (2/6) > >>

sexeibirra:
Raül Lòpez és un crack, però no ha pogut demostrar lo que val a la NBA.

basquetbolero:
Efectivament ja han sortit els calendaris i a l'igual que el abadell de futbol debutem a casa contra el Celso Migues (maleït equip) el 16 de setmbre
ser`una bona pedra de toc
el final de temporada serà molt dur
ens toca la Laguna de Tenerife fora i Burgos a casa
aviam si per aquelles date sja estem classificats pels play offs
***** Cudi no sabia que erets del Real Madrid. Per cert l'ocellet aquest està molt ben informat però a mi em consta que navarro es queda la barça perque té una clausula prohibitiva (6 milions d'eurus i 2 anys de contracte) però si volue apunteu un nom més a la llisat del Girona Carlos Jimenez aler de l'Estudiantes

Apa arlequinats molts records salut

CudiSBD:
Efectivamen, comencem a casa i acabem a casa i efectivament tambe que yo sigui del mandril :laugh: (tot i que el  :scut per endevan!)

EL rus akell li va fer una ofertasa a la bomba i ell no su va pensar 2 cops alhora de dir que si (es podia fer una mansio completamen d'or) pero despres mes fredament es va fer enrera per respecte al Palau (tot un gran gest)

Tinc la sensacio que la temporada ens sera execivament complicada...

birrero:

--- Cita de: CudiSBD en 13 de Juliol de 2005, 18:29:01 pm --- i efectivament tambe que yo sigui del mandril :laugh: (
--- End quote ---

Ja deia jo que alguna cosa et passava :disappointed:

CudiSBD:

--- Cita de: birrero en 13 de Juliol de 2005, 18:31:26 pm ---
--- Cita de: CudiSBD en 13 de Juliol de 2005, 18:29:01 pm --- i efectivament tambe que yo sigui del mandril :laugh: (
--- End quote ---

Ja deia jo que alguna cosa et passava :disappointed:

--- End quote ---

Tu que *******!!!!!??????? que no volies que baixes el terrassa!! >:D

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version