Autor Tema: Pere Valentí Mora  (Llegit 8520 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Fanàtic_STA

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Pere Valentí Mora
« el: 17 de Juny de 2007, 01:16:23 am »
http://www.elmundodeportivo.es/20070616/NOTICIA318581223.html

Què us semblaria Pere Valentí Mora per a la banqueta del Sant Andreu? A mi no m'acaba de convèncer.

El nom del futur entrenador del Sant Andreu està entre Ramon Maria Calderé, Julià Garcia, Ramon Moya i Pere Valentí Mora. Però tranquils que no crec que sigui Ramon Moya, ja que el nom de l'entrenador s'ha de saber aquest dimarts i vosaltres encara estareu en competició.
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat ripollet

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 345
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #1 el: 17 de Juny de 2007, 01:21:13 am »
yo pensu que el millo es julia garcia vona nit

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #2 el: 17 de Juny de 2007, 02:00:49 am »
Experiencia en té. Ara,si el fitxeu, espero que tingueu un bon secretari tècnic, per que sol fer els fitxatges amb el catàleg de la Lliga de la Revista Don Balon, i algun altre d'algun representant amic seu.

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #3 el: 17 de Juny de 2007, 03:24:26 am »
Com a primera opció a Julia Garcia i despres al Mora. K tingueu sort  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

friend

  • Visitant
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #4 el: 17 de Juny de 2007, 12:14:39 pm »
si fixeu a en pere valenti mora, us donare dos consells, la pressio per pujar no sap dominarla, recordu la plantilla q tenia l'any pasat i mira el q va fer... pero per altra banda es un tiu q es coneix molt be el futbol catala i domina akesta categoria de sobras.

sort!!!

pd: jo em kedaria am julia garcia ee!! ;)

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #5 el: 17 de Juny de 2007, 12:17:21 pm »
amic Fanàtic_STA   no hi ha color si podeu contractar al julia garcia es la millor opcio, no vullparlar malament dels demés misters pero no crec que hi hagui millor entrenador que ell entre la llista que has donat :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #6 el: 17 de Juny de 2007, 13:06:33 pm »
Doncs jo opinio que la millor opció es Mora. Es un entrenador qualificadissim i gran coneixedor de la categoria, amb les idees molt clares i un estil de joc molt efectiu. Sap el que es fa i ho pot fer sol. Molt semblant, al meu parer a Ramon Moya.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #7 el: 17 de Juny de 2007, 13:13:35 pm »
Jo, per a buscar un ascens, et recomanaria a Julià Garcia. Mora és més aviat per a mantenir un equip o per evitar un descens.

A més, que carai, que si algun dia baixo al Narcís Sala, vull veure futbol amb cara i ulls, no un 1-0 i partit de rugby (per això, m'en vaig a veure la Santboiana o l'USAP).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #8 el: 17 de Juny de 2007, 13:30:13 pm »
Que no us pasi res amb el Mora, la millor opció , per mi, el Julià Garcia.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #9 el: 17 de Juny de 2007, 13:35:11 pm »
Que no us pasi res amb el Mora, la millor opció , per mi, el Julià Garcia.

 :laugh: Ídem.

Jo no criticaré, però mireu el currículum de Mora als últims 8 anys  :ejem

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #10 el: 17 de Juny de 2007, 14:59:11 pm »
si fixeu a en pere valenti mora, us donare dos consells, la pressio per pujar no sap dominarla, recordu la plantilla q tenia l'any pasat i mira el q va fer... pero per altra banda es un tiu q es coneix molt be el futbol catala i domina akesta categoria de sobras.

sort!!!

pd: jo em kedaria am julia garcia ee!! ;)


Amic friend parlant de la temporada passada no crec que fos culpa de Mora de no saber aguantar la pressió (si que no va saber portar el vesturi), però la plantilla de l'any passat estava molt desconpensada i alguns jugadors van venir a Sabadell a passejar-se i a riure's de nosaltres...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat raul_sbd5

  • Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #11 el: 18 de Juny de 2007, 08:28:09 am »

 Jo també fitxaria Julià Garcia.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Fran_87

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #12 el: 18 de Juny de 2007, 10:02:08 am »
No crec que en Mora sigui la milor opció. Prefereixo en Julià García.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat Fanàtic_STA

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #13 el: 20 de Juny de 2007, 01:33:40 am »
Aquí tampoc agrada gaire, però qualsevol cosa millor que Creixell, mira que ens conformem amb ben poca cosa...

http://www.golnord.com/forum/viewtopic.php?p=21009#21009

P.D.: A veure si algú em pot dir la trajectòria sencera de PV Mora.
« Darrera modificació: 20 de Juny de 2007, 01:49:49 am per Fanàtic_STA »
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 536
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #14 el: 20 de Juny de 2007, 03:37:20 am »
Mora siempre ha sido un entrenador cuestionado por la afición, es verdad que casi siempre ha debido confeccionar una plantilla para salvar la categoria pero el año del descenso tuvimos la oportunidad de fichar bien, con un gran presupuesto y no se administró el dinero bien, ni que decir que gran parte de culpa de los fichajes fué de Mora.No os lo recomiendo para el Sant Andreu, ademas de que os aburririais como ovejas, es un entrenador que a mi parecer le va grande la tarea de hacer subir a un equipo de la importancia del vuestro. Es el tipico entrenador amarrategui, que busca el resultado por encima de todo, de ideas fijas y que suele servir para equipos de la parte baja de la tabla, yo para revulsivo y salvar un equipo si pero para luchar por arriba pues no lo ficharia. El que si ficharía con los ojos cerrados sería Julià Garcia, si teneis la oportunidad no lo dejeis escapar. Mucha suerte al Sant Andreu, y a subir rapido que la tercera no es para vosotros.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #15 el: 20 de Juny de 2007, 19:22:13 pm »
Jo m'inclinaria pel P.V. Mora

Tot i que els companys tenen memoria 'selectiva', et comentare que amb 4 canyes ens va fer fer un play-off d'ascens... ah, i crec recordar que la plantilla la va confeccionar ell mateix... oasease que tan negat pels fitxatxes com diuen alguns, no sera.

Que es 'amarrategui'? home... suposo que dependra de la categoria dels jugadors que pugui fitxar. Aqui en l'any del play-off, vem veure futbol de bastants kilats i que feien disfrutar a l'aficio

Anims i ha pujar rapid!!

 :anims
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #16 el: 20 de Juny de 2007, 19:28:06 pm »
Jo m'inclinaria pel P.V. Mora

Tot i que els companys tenen memoria 'selectiva', et comentare que amb 4 canyes ens va fer fer un play-off d'ascens... ah, i crec recordar que la plantilla la va confeccionar ell mateix... oasease que tan negat pels fitxatxes com diuen alguns, no sera.

Que es 'amarrategui'? home... suposo que dependra de la categoria dels jugadors que pugui fitxar. Aqui en l'any del play-off, vem veure futbol de bastants kilats i que feien disfrutar a l'aficio

Anims i ha pujar rapid!!

 :anims

Les males llengues deien k no tots els jugadors els va portar en Mora, nose fins a kin punt es veritat aixo. A mi la veritat k no em desagradava a mes de ser una persona com deu mana, no va mereixe la sortida k va tindre del sabadell per la porta del darrera despres del k va fer pel sabadell :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #17 el: 20 de Juny de 2007, 19:33:17 pm »
No home jos, les males llengües més q això deien que akell any de la promoció d'ascens havia confeccionat la plantilla mirant el don balon... :xin-xin Per cert, tothom a comprar l'edició especial del poster eh?  :xin-xin

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #18 el: 20 de Juny de 2007, 19:37:35 pm »
No home jos, les males llengües més q això deien que akell any de la promoció d'ascens havia confeccionat la plantilla mirant el don balon... :xin-xin Per cert, tothom a comprar l'edició especial del poster eh?  :xin-xin

jajajaja els va portar el devesa! :laugh: De totes formes no se pk alguns li treu merit a la temporada k va fer en Mora, teniem jugadors k molts de nosaltres ni coneixiem. L'unic punt negatiu es com no vam poder donar l'ultim pas en el play-off per pujar amb akell ekipas k teniem  :'(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Pere Valentí Mora
« Respondre #19 el: 20 de Juny de 2007, 19:40:48 pm »
Potser fitxava amb l'anuari de Don Balon o l'Especial Liga del Marca... la questio es que va confeccionar un equip que ens va fer disfrutar i que va estar a un pel de pujar...

Potser si que va gestionar malament alguns partits del play off... pero... sense les 'cagades' (per dir-ho d'alguna manera) dels arbrits, hauriem pujat? aquesta es la pregunta...

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005